Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben bang dat ik binnenkort maar weer bloed moet laten trekken om te kijken wat er nu weer mis is. Met zn 3 jaar kost ie al meer dan zn moeder ooit gedaan heeft.. En dat begon al toen ie nog in moeders buik zat. Mijn altijd zo gezonde merrie had opeens bloedarmoede tijdens de dracht. En eenmaal er uit ging Saga fanatiek door met de bankrekening van de dierenarts spekken...
Wendy89 schreef:Whhaaah! Startkaart is aangevraagd en ik heb haar zojuist opgegeven voor de IBOP in mei![]()
![]()
Nu eens even kijken waar ik m'n eerste dressuurproefje ga starten. Zo'n zin in! Nieuwe uitdaging

Wendy89 schreef:Ohjee.. dat is niet fijn! Pff, daar heb je inderdaad wel een zware dobber aan.. Zit Saga ook ruw in de vacht of valt dat mee?

Monster_tos schreef:Spannend Wendy!!
Pff ik krijg Saga maar niet op gewichtBen bang dat ik binnenkort maar weer bloed moet laten trekken om te kijken wat er nu weer mis is. Met zn 3 jaar kost ie al meer dan zn moeder ooit gedaan heeft.. En dat begon al toen ie nog in moeders buik zat. Mijn altijd zo gezonde merrie had opeens bloedarmoede tijdens de dracht. En eenmaal er uit ging Saga fanatiek door met de bankrekening van de dierenarts spekken...
Net weer voor een kapitaal aan voer en suplimenten gekocht. Dan denk je soms wel eens: Waar doe ik het voor?
Maar als ik hem straks bij het hek zien staan is dat gevoel gelukkig weer helemaal weg
_Marinke_ schreef:Springles van Sharona die goed is gegaan! Super!
Hoe ging die van jou Ulaantje?? Heb je filmpje? Altijd leuk!
En nog over het buiten lopen, hier lopen ze bijna de hele dag buiten ('s ochtends rond 8 a 9 uur zo'n beetje naar buiten en 's avonds tegen het donker worden aan naar binnen).
Welkom anjore!!
Mag ik ook mee kletsen?
.
.
.