Ik zit donderdag in het stadion, vrienden die dinsdag aankomen kijken of ze voor mij een kaartje voor vrijdag bij kunnen regelen. Heb gelukkig geen probleem met de koffers, bij de trein mag je er 2 meenemen
Ik val even binnen. Ook wij gaan 9 aug genieten in Greenwich Park! Uiteraard staat de tv hier nu al veel aan om alle NLse sporters te zien. Ook een aantal medaille uitreikingen gezien en hoor steeds de muziek voorafgaan aan de uitreikingen. Bekende muziek, klinkt een beetje Vangelis-achtig, maar ik kom niet op de naam. Weten jullie de naam van deze muziek?
Laatst bijgewerkt door Jessica op 29-07-12 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Bonny_CT
Geplaatst: 29-07-12 21:49
Ik heb ook een hutkoffer mee voor 10. Dagen.. Nu in Folkestone erg mooi hier, morgen door naar londdn
Is er al iemand in het HHH geweest van de mensen die nu al in Londen zijn? Wij hadden het plan om straks vanuit greenwich gelijk door te gaan, maar zit nu te denken waar we in hemelsnaam onze tassen gaan laten... Het feest toch wat makkelijker zonder grote tas! Want ja, je moet toch wel het een en ander meenemen naar de wedstrijd. Weet iemand dus of er kluisjes zijn die je kan huren voor je spullen? Anders moeten we eerst even naar het hotel, maar het HHH ligt halverwege ons hotel en greenwich, scheelt een hoop tijd als we gelijk door kunnen! En is de supporterskleding een beetje te betalen? Heb een beetje de hoop dat het daar goedkoper is dan in nederland, maar als dat niet zo is haal ik hier wel een vestje oid. Ze zien er wel mooi uit!
Over de losse ponden, in greenwich park zelf kan je alleen met Visa of cash betalen!! Dus niet met je mastercard..!
Goedemorgen, hier ook weer wakker Bij mij is het nog 4 dagen, maar voor de kat 3 ... zodat ik me vrijdag niet hoef te haasten om die naar me ouders te brengen
Suusjeher
Geplaatst: 30-07-12 09:13
LeOnIe_me schreef:
Goedemorgen. Ik ga zo even naar de stad om nog wat laatste spulletjes te halen. Kijken of ik nog wat oranje kleren kan scoren.
Vriendin van mij die heeft nog een oranje blazer kunnen scoren bij Shoeby fashion.
Oeh leuk! Wie zijn er allemaal in Londen inmiddels? Ik ben het overzicht kwijt Ik heb vandaag een zwarte broek, paars truitje en daaroverheen een mokkakleurig truitje aan. en ik loop met een laptoptas en een perskaart om m'n nek, dus als je me ziet, schiet me aan (niet af)
Ja klopt. Ze accepteren alleen Visa en contant betalen. Met Visa pinnen kan ook, maar verder gaat het niet lukken
Tip: draag vooral geen paars
Cavalia
Geplaatst: 30-07-12 10:01
Cayenne, wat is een mooi bedrag om aan ponden mee te nemen. (denk niet dat mijn ouders t waderen als ik met hun visa op stap ga , al komt mij dat wel beter uit natuurlijk haha). vrijdags kom ik aan en zondags ga ik weer weg..