Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mjetterd schreef:37 minuten volgens 9292ov.nl, maar op de website staat het volgende:
'Elke dag rijdt er van 9.30 - 14.00 uur een shuttleservice van het station in Deurne naar het Horse Event terrein. Tot 19.00 uur gaat de shuttleservice retour naar het station. Vanaf het station staat u in vijf minuten op het Horse Event terrein. Kosten voor de shuttleservice bedragen € 2,50 retour. Kaartjes zijn te koop bij de kassa van Horse Event.'
Dus je hoeft niet te lopen.
Anoli schreef:Mjetterd schreef:37 minuten volgens 9292ov.nl, maar op de website staat het volgende:
'Elke dag rijdt er van 9.30 - 14.00 uur een shuttleservice van het station in Deurne naar het Horse Event terrein. Tot 19.00 uur gaat de shuttleservice retour naar het station. Vanaf het station staat u in vijf minuten op het Horse Event terrein. Kosten voor de shuttleservice bedragen € 2,50 retour. Kaartjes zijn te koop bij de kassa van Horse Event.'
Dus je hoeft niet te lopen.
Maar als je op drukke tijden met de shuttleservice wil sta je langer te wachten dan dat je gaat lopen
Dat heb ik al eerdere jaren gehoord...
ponytjuh76 schreef:Ik weet het niet zeker, dus ik wilde voor de zekerheid toch even vragen of je op HE overal kan pinnen, bij alle stands en zo..?
Oja, en waar is de hondenpiste precies? Staat niet op de plattegrond..
Anders morgen toch eerst even naar de bank!