Opzich kan hij wel redelijk wijken, maar achterwaarts is nog wat veel gevraagd

Welke groep zit jij Ramzi?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KletsKoekje schreef:Ik kwam tijdje terug in de dit topic tegen dat veel mensen in wedstrijdkleding rijdt. Hoe hebben jullie dat ervaren? Kan mijn witte handschoenen-plastron-haarnetje nergens vinden op zolder ! Kan ik ook met witte dikke - witte rijbroek - en gewoon een wit tshirt/blouse of een gewone vest rijden? Of missta ik dan heel erg..
Mijn jasje staat op springen als ik die aantrek dus dat is nog een twijfel of ik die aandoe..

(staleigenaresse zou kijken of ze haar wedstrijd spullen kan vinden dan kan ik haar handschoenen en plastron gebruiken)
Wat voor paard rijd je? Dan kan ik misschien nog een glimp opvangen van jou

Antoontje schreef:Ach Noraly, daar worden ze lekker mak van
Ik ga snel mn paard in de knotten hijsen!

connepon85 schreef:Ik zie iets vreemds. Iemand is inmiddels met drie paarden geselecteerd (L, M en Z), maar nu doet ze met het paard waarmee ze in de M is geselecteerd, op 20 mei in het Z nog een keer mee? Vraag me af wat het nut daar van is? Als het is om tips/aanwijzingen te krijgen, lijkt mij dat niet de bedoeling. Zou wat zijn als iedereen die geselecteerd is ook op andere selectiedagen gaat rijden..?