Je kunt beter wat later komen dan zijn ze aan het parkeren op velden die vandaag niet gebruikt zijn
Thats_Me
Geplaatst: 09-09-11 21:09
Peerke_ schreef:
Je kunt beter wat later komen dan zijn ze aan het parkeren op velden die vandaag niet gebruikt zijn
Bij ons komt dat wel goed ik maak me in ieder geval geen zorgen over het parkeren morgen.
Doe ook goede schoenen aan die blubproef zijn en we mikken wel een paar extra sokken achter in de auto voor het geval dat
obelix
Geplaatst: 09-09-11 21:10
Parkeren is een drama (zoals vorig jaar op de zondag,nu de vrijdag al )
Haal GEEN friet bij La Place bij de Bokt Lounge... Die is NIET TE ETEN !!!!! Ik heb rauwe ongare friet gehad,tot 2x aan toe en heb toen de moed maar opgegeven.
Verder is het super gezellig en is weer volop te zien en te shoppen
Morgen is de drukste dag he? Zondag zal het wel weer ietsjes rustiger zijn.
Ik denk dat ik voor de stalschoenen ga, de regenlaarzen zijn zo zweterig met dit weer. Om een beetje elegant te lijken (DUH!) doe ik een bloemetjesjurk aan.
Als je dat dus zondag ziet................................... moet je hard wegrennen want dan ben ik het.
Maar die badslippers vind ik ook geniaal!
Hoe zijn de toiletten? Beetje schoongehouden door wc dames of zo?
Ik woon in de regio en het was inderdaad fijn weer om buiten te zijn! Hopelijk zet morgen het zonnetje wel door dat zou echt super zijn. Ook voor zondag voorspellen ze voor hier nog aardig weer dus wat dat betreft had HE het niet beter kunnen treffen. Het valt net op de dagen dat het wat beter weer is.
Ja je moet ook erg goed opletten. Dr stonden ook allemaal jonge mannetje friet te bakken, dus als je het daar haalt hou het goed in de gaten
askazita
Geplaatst: 09-09-11 21:32
misschien staan er morgen wel andere mensen achter
ik vond het vandaag erg leuk en de clinic was zeker leuk. ik had niet verwacht dat er zoveel zouden kijken, maar toen ik de ring in ging kwamen er al steeds meer en toen lammert er aan kwam en we echt begonnen stond er best wel een grote groep Asmiro was erg rustig met de clinic wat ik eigenlijk niet had gedacht voortijd was hij wat onrustig, hij schrok alleen 1 keer van de popcorn er naarst die plofte.
het terrein is wel te doen vind ik. als je niet parkeert bij deelnemers kun je het eerste stuk gewoon over stenen lopen (net als vorig jaar) en op het terrein zelf liggen op de plekken waar het erg nat was houtsnippers. ik ben door verschillende mensen op de foto gezet voor en met de clinic en krijg waarschijnlijk morgen al wat foto's
Askazita: Ik heb een groot gedeelte van je clinic gemist Maar heb toch wat foto's! Vanavond bewerk ik al een selectie dus die krijg je dan van mij. Na het weekend ga ik de rest doen dus dat ontvang je dan na het weekend