Ik denk dat er ook veel meer fotograven bij zijn gekomen? Als ik alleen al hier op bokt kijk hoeveel mensen zich fotograaf noemen en een website hebben...
niet iedereen vind ik het word "fotograaf" direct waardig maar ik heb geen idee hoe dat zit, weet ook niet of veel bokkers een poging tot accreditatie hebben gedaan...
Tja je hebt fotografen en fotografen... Ik mag weer de weg op. Zelf mijn dimlicht vervangen! Wat een puzzel zeg, maar mijn Volvo C30 is stuk eenvoudiger dan mijn oude Peugeot 206. Hier staat het tenminste in het boekje.
Rennie89
Geplaatst: 23-08-11 14:54
Ja, maar ik vind het dus wel vreemd dat ik het nu niet kreeg en vorig jaar wel en ik dus toen ook bokt van alle foto´s had voorzien en dat ze mij nu opeens niet meer "goed" genoeg vinden beetje krom
Ik heb het gevraagt en toen werd mij verteld dat ze enkel mensen nu accreditatie geven die ook iets aan vooraf promoten doen of achteraf (Dus ook foto's leveren aan magazines etc) en ja, ik heb die connecties niet, ik heb alleen bokt
Achjah netjes, ze heeft niet meer gereageerd toen ik heb gezegt dat ik vorig jaar weldegelijk de foto's in de media (bokt) had gebracht
Maar ben ook echt enorm blij dat ik kan komen had de hoop al opgegeven, mijn geld is een beetje opgegaan in Zwitserland en ik wil eind oktober weer naar Tunesie gaan
Ik heb net een nieuwe auto, wilde in oktober richting Gran Canaria, rond oud en nieuw naar Londen..
Dus het is voor mij ook behoorlijk krap, maar het scheelt dat ik niks hoef te kopen daar, gezien ik het dan in een kast mik, omdat ik er niks mee (kan ) doen.
haha ik ben ook maar een hobbyfotograaf Ik ben blij dat ik een antibiotica kuur van 10 dagen heb gekregen en niet 20, want ik mag er niet mee in de zon lopen, iig moet ik me goed bedekken en insmeren, en ik wil juist op HE dat het lekker zonnig is en ik er ook van kan genieten