Bedankt allemaal voor jullie enorme meeleven en fijne reakties!
Letizia schreef:Super zeg!
Hoe is het met haar HB?
tot zover gaat het volgens mij best goed, ze lijkt op harde bodem soms nog wel ietsje voorzichtiger, maar ze stapt niet echt kort of stijf, draven hebben we nog niet of nauwelijks gedaan...
op zachte bodem gaat het goed, soms denk ik even een onregelmatige pas rechtsvoor of linksachter te zien, maar als ik dan blijft kijken zie ik het niet meer...
voor de wagen stapte ze wel langzamer dan ze voorheen altijd deed, en ze sleepte soms ook iets achter, maar dat kan ook best de kracht zijn die ze kwijt is...
rustig opbouwen dus weer...
kleine stukjes stappen voor de wagen en dat rustig uitbouwen met af en toe een paar drafpasjes, en verder aan de lange teugel en de longe op zachte bodem...
ze krijgt nu de laatste schepjes bloedverdunners nog door haar voer en dan moet ze het echt weer helemaal zelf gaan doen!
ik ben toen vanavond het eten op stond maar even crea aan de handwerk gegaan...
wist niet dat ik dat ook nog kon, waar zoiets toch weer niet goed voor is...
en ik heb iets gecreeërd wat we eerst maar eens uit gaan proberen, wie weet werkt het voorlopig even...
ik had nog een nieuw neusbontje, maar die was net te smal voor de streng, dus daar heb ik een extra strookje klittenband aan gezet zodat 'ie wel precies om de streng past, ik kan 'm goed strak zetten zodat 'ie hopelijk niet gaat glijden...
ben echt benieuwd of het gaat werken!