CHIO Aken 2011 (live links in openingspost)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:52

joelledsr schreef:
Helaas voor Nederland, maar Ratje lijkt toch enorme vooruitgang te boeken.
Het was een goed gereden proef, veel rustiger in de aanleuning. Het is mijn smaak niet hoe opgekropt hij is van voren, maarja, ik ben geen grand prix jury ;)
Goed gereden, daar valt niets aan af te doen.

Ik vind van Totilas, maar zo zit het paard gewoon in elkaar en dat heb ik altijd al gevonden, dat hij maar maaierige voorbenen heeft.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:53

landenwedstrijd gaat iig naar DL tezien aan de scores

Marnixx

Enige wat ik mis bij Toot is bij zijn uitgestrekte draf de activiteit van achteren. Van voren doet hij zoveel, maar van achteren bijna niks.

uletje

Het is spijtig. Heel erg spijtig. en AUW dit doet zeer. Daar ging onze hoop op een gouden medaille.. Daar ging onze gouden olympiade paard. Dat mag zeer doen.
Dat doet het ook bij voetbal, heel het land in rep en roer als Nederland verliest. Nu verliezen we van de Duitsers. Waarom? Niet omdat ze de beste ruiters hebben, niet omdat ze de beste paarden fokken, maar omdat ze het meeste geld hebben. Of misshcien niet het meeste maar wel genoeg om de Nederlandse ruiters paarden af te kopen. Nederland heeft geen sponsoren die dit doen (alhoewel het bij het springen steeds beter gaat)

En ja dan hoop je toch op een misser, dat de combinatie niet past, dat er een paraplu de baan in vliegt.. Gewoon omdat wij Nederlanders willen winnen. En dat is gezond.

Knap van Rath dat het beter gaat, maar het is pronken met de effort van iemand anders.. Jammer.. En AUW....... dat doet zo'n zeer..

GO ADELINDE!

Anthonia_

ladyisabelle schreef:
Anne_GTI schreef:
:= Dit is een zware dobber voor Adelinde

Dat zeker niet hoor, die gaat voor haar eigen proef!

dat dacht ik ook haha, als ze zo gaat denken word het nooit wat :+

Anoniem

kitty_gomez schreef:
Goede proef van Toot! Maar kippevel krijg ik niet van die combinatie

Mee eens.

Cyruss_

kitty_gomez schreef:
Goede proef van Toot! Maar kippevel krijg ik niet van die combinatie

Kan ik me voorstellen met Rath :+

Drico

Ik krijg ook alleen maar zwart beeld ;(

Floor_x

uletje schreef:
Het is spijtig. Heel erg spijtig. en AUW dit doet zeer. Daar ging onze hoop op een gouden medaille.. Daar ging onze gouden olympiade paard. Dat mag zeer doen.
Dat doet het ook bij voetbal, heel het land in rep en roer als Nederland verliest. Nu verliezen we van de Duitsers. Waarom? Niet omdat ze de beste ruiters hebben, niet omdat ze de beste paarden fokken, maar omdat ze het meeste geld hebben. Of misshcien niet het meeste maar wel genoeg om de Nederlandse ruiters paarden af te kopen. Nederland heeft geen sponsoren die dit doen (alhoewel het bij het springen steeds beter gaat)

En ja dan hoop je toch op een misser, dat de combinatie niet past, dat er een paraplu de baan in vliegt.. Gewoon omdat wij Nederlanders willen winnen. En dat is gezond.

Knap van Rath dat het beter gaat, maar het is pronken met de effort van iemand anders.. Jammer.. En AUW....... dat doet zo'n zeer..

GO ADELINDE!

_/-\o_

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:54

Ik vond het een zeer goede proef van Matthias en naar mijn idee zijn ook zeker de punten verdiend.

Toch, niet om het een of ander, mist er wel iets... Ik zou nou niet zeggen dat Toot ongelukkig is, maar ik zie meer een paard wat zijn ding doet wat hij moet doen en niet speciaal zijn hart en ziel in de proef legt wat hij met Edward wel deed

Desalniettemin : goede proef !

Kom op adelinde ! :D

Detroit

Oowwh valt mee hoeveel het er nog duurt dat adelinde is, ga ik die ook nog wel eve kijken.

NiNM

S_zanne schreef:
Bij zwart beeld moet je gewoon wachten, niet op nieuw verversen. (tenminste, dat werkt bij mij niet..)

ik kan wachten tot Toot wit is geworden maar zie niks :')

dejavu

Bij mij blijft onder het beeld staan dat Totilas in de ring is. :P

l0esjj

Na deze nog 1 en dan is Adelinde

joelledsr

winnietje3 schreef:
joelledsr schreef:
Helaas voor Nederland, maar Ratje lijkt toch enorme vooruitgang te boeken.
Het was een goed gereden proef, veel rustiger in de aanleuning. Het is mijn smaak niet hoe opgekropt hij is van voren, maarja, ik ben geen grand prix jury ;)
Goed gereden, daar valt niets aan af te doen.

Ik vind van Totilas, maar zo zit het paard gewoon in elkaar en dat heb ik altijd al gevonden, dat hij maar maaierige voorbenen heeft.

Dat ben ik helemaal met je eens. De actie van voren is niet in verhouding met van achteren. Het is net een hackney af en toe :+
Maarja, ik vind hem ergens ook nog altijd prachtig.

De enige titaan die ik nog mis in de strijd is Anky. In haar heb ik nog wel vertrouwen op dit front
Laatst bijgewerkt door joelledsr op 14-07-11 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

ladyisabelle schreef:
Anne_GTI schreef:
:= Dit is een zware dobber voor Adelinde

Dat zeker niet hoor, die gaat voor haar eigen proef!

Oh, ik weet wel dat Adelinde daar zich toch niet laat beïnvloeden maar ik moet nog zien of ze die punten kan evenaren. Dan zet ik mijn geld eerder op de Kür. Dan verslaat ze hem wel gok ik.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:55

dejavu schreef:

Bij mij ook !

Anthonia_

dejavu schreef:

bij mij ook :')

Drico

NiNM schreef:
S_zanne schreef:
Bij zwart beeld moet je gewoon wachten, niet op nieuw verversen. (tenminste, dat werkt bij mij niet..)

ik kan wachten tot Toot wit is geworden maar zie niks :')

Ik ook :')

Elbrich

Floor_x schreef:
uletje schreef:

GO ADELINDE!

_/-\o_

Mee eens!
Laatst bijgewerkt door Elbrich op 14-07-11 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kathleen_vW

Relaxed schreef:
Onsportieve reacties hier bij sommigen.. Leg je er bij neer, hij is verkocht.. Klaar!

Wou het eerst niet zeggen, maar wat een partij afgunst van sommige hier zeg! Bah...

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:56

Helemaal niet gek. Maar wat een licht paard zeg!

Javayo

Cheytjuh schreef:
Ik vond het een zeer goede proef van Matthias en naar mijn idee zijn ook zeker de punten verdiend.

Toch, niet om het een of ander, mist er wel iets... Ik zou nou niet zeggen dat Toot ongelukkig is, maar ik zie meer een paard wat zijn ding doet wat hij moet doen en niet speciaal zijn hart en ziel in de proef legt wat hij met Edward wel deed

Desalniettemin : goede proef !

Kom op adelinde ! :D

tja, hij heeft nog een jaar om z'n hart en ziel erin te willen leggen voor Matthias... denk dat het goud wordt met een zwart randje ;)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 14:56

Jeroen lijkt precies niet zoooo happy met z'n proef, hoewel het er best netjes uit zag :(:)

_Judith

Is dit ook de eerste keer dat Adelinde tegen Totilas/Rath moet?