Wij gaan ook morgen! Heb er wel echt zin in! mijn eerste keer dus ben benieuwd!
R.X.
Geplaatst: 12-03-11 15:51
Wij gaan ook morgen. Heb der echt zin in. Vind het altijd wel naar een dag zonder de dieren thuis, maar je weet wel dat ze goed verzorgd worden. Muts hé, ha, ha.
Moet een paar dingen halen en wil een paar dingen halen.
Hoop dat het met het parkeren meevalt.
zandvangers
Geplaatst: 12-03-11 16:10
[
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 14-07-22 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik baal als een stekker, Zouden met 4 personen gaan. Hadden VIP kaarten besteld combo. Dus dachten ook voor het avodn programma kaarten te hebben. Werden door andere op gewezen dat het alleen voro dagprogramma was. WIE HEEFT ER NOG KAARTEN VOOR DE PARELLI SHOW OVER!!!!!!!!!
Paperboy
Geplaatst: 12-03-11 17:53
Ik ben vandaag geweest!!! het was superleuk. Bij de beurs wordt je direct doorgeleid naar de P10 parkeerplaats, het was een lange stoet auto's dus het duurde wel even voor we bij het parkeerterrein waren. Daar aangekomen kon je parkeerkaart kopen en toegangskaarten. De bussen naar het beursgebouw rijden af en aan dat is goed geregeld, we konden zo instappen! En ik vond de drukte in de hallen eigenlijk erg meevallen, kon goed lopen en rondneuzen . Heb een mooi Sprenger bit dynamic gekocht, leren rij handschoenen en van marstall voer een proefverpakking (ik ga over op de marstall en kan ik het vast uitproberen). Het was erg leuk en heel veel te zien. Maar heel vermoeiend hoor dat geslenter . Dus voor iedereen die nog gaat, heel veel plezier het is de moeite waard!!
webster543
Geplaatst: 12-03-11 18:18
kwakernoot schreef:
Heeft iemand ervaring wat je precies in je navigatie moet zetten want als ik op internet de routeplanner intik krijg ik 3 verschillende Essen
Ik ben dringend op zoek naar 2 kaartjes voor de parellishow op donderdagavond. Het is inmiddels uitverkocht. Heeft iemand die uiteidenlijk toch niet kan gaan nog 2 kaartjes over?
mooie aanbiedingen voor leren laarzen gezien toevallig??
xGuusje
Geplaatst: 12-03-11 20:37
Ik ga waarscheinlijk met een groepje mensen van stal nu komende donderdag (17 maart). Ik moet alleen me ouders nog zo ver krijgen dat ik mag, want het is onder schooltijd
haha wie weet! Ik meld me niet snel ziek dus 1 dagje mag voor deze keer wel denk ik. De dochters van een van de stalgenoten gaan ook beide mee (misschien ook een idee als excuus ).