sliding schreef:HumbleTalent schreef:Jullie missen Xono zijn punt denk ik een beetje.
Barrelracen kan dermate indruk maken op het paard dat het vervolgens in de normale onderdelen verstoord reageert op het publiek.
Daarbij heeft barrelracen een verhoogt risico op blessures Voor paard en ruiter, indien het niet op een goede manier getraind en uitgevoerd wordt (zoals 90% van de combinaties op het NK). Deze risico's zou je niet willen lopen met een duur/ dan wel normaal paard, indien je deze serieus voor de sport inzet.
Of je hebt als ruiter zoveel pech dat je meedoet aan de barrel, heel rot valt en je enkelband scheurt. En daardoor niet aan de finale reining mee kunt doen.![]()
(Vraag even geen naam,maar we zaten te kijken toen het gebeurde)
Haha nou dat is een beetje overtrokken. Chantal heeft haar enkelband verrekt. Uitermate vervelend natuurlijk.
Beterschap Chantal!!

. Maar ze riepen om dat ze haar enkelband gescheurd had.

ook zijn die van ons veeeeel langer in NL (westernsporen he) dat vond ik dan wel vaag,
Ik ben er zelf 2 maanden geweest, ben op de worldshow geweest en ik zal niet zeggen dat IK heb gezien dat het in Amerika harder aan toe gaat dan hier, maar it aint a box full of kittens hoor

<toppie.
Het was minder dat zaterdag avond seniorreining L1, de verlichting van de arena gedeeltelijk 'uitviel', juist dat er een combinatie net aan start was. Hop, dan ben je uit je concentratie lijkt mij. Vond ik erg sneu, want wat zou de score zijn geweest als dit niet was gebeurd! De organisatie en jury hebben het keurig opgelost maar dit haal je nooit meer in. Gewoon pech!