Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:15

oei, das ook niet echt super slim!!!

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:22

Zo ik ben ook net terug..
Vond het errug leuk en leerzaam alleen het weer was erg jammer..(koud en regen bah)
Heb veel gezien en heb ook een aantal foto's gemaakt die ik zo even ga uploaden..
Vond het inderdaad wel duur allemaal(eten, drinken enz) maar ga volgend jaar zeker weer!!!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:23

Gister was er ook een vrouw die een clinic deed met kinderen met een gedragsprobleem in combinatie met paarden. Weet iemand hoe zij heet??
Ik vond dat echt geweldig mooi en vooral interessant om te zien!!!

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:54

Laura82 schreef:
Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...

Dat was een varkensgeur. Vlakbij was een varkensopfokbedrijf.

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:00

SDE schreef:
Laura82 schreef:
Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...

Klopt ja ik rook dat ook heel erg..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:00

Hihi, blijkbaar dus een combinatie van kippen, varkens en gas :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:10

pff het rook inderdaad niet naar bloemetjes daar :o := !!
Maar ik heb een super leuk weekend gehad, gekampeerd voor het eerst sinds jaren! :) btje jammer dat de tent nat ingepakt moest worden..maarja :)
Hoop foto's gemaakt en leuke optredens gezien, die jean francois de pignon is echt geweldig zeg!! :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:12

Het was super! +:)+
Volgend jaar zeker weer! :))

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:14

ben er net weer, het was SUPER :D:D

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:15

Ben ook net terug.. Ben voor eerst geweest vandaag en vond het helemaal super! Ook gelijk een bokt shirtje gekocht.. Ik vond alles goed geregeld zoals eten en drinken toilet.. Maar het eten en drinken was inderdaad aardig duur.. Ging een wafel halen met een blikje cola 7 euro!! Maar het is maar een keer op een jaar he! Op naar volgend jaar!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:27

Ik vond het wel onzin dat je moest betalen voor de wc's... ik betaal al 45 euro voor entree... dus vond dat ik wel gratis naar de wc mocht :) heb ik ook wel 1x gedaan trouwens hoor, de wc-juffrouw zat niet op te letten :o

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:30

Wij zijn vrijdag en zaterdag geweest. Overnachting in B&B. Was super!!
Met een gezellige bende op stap en vanalles te zien.

De ene clinic was leerrijker dan de andere. Voorbeeld: die met 'voelt je paard zich comfortabel onder zijn zadel' heb ik ook gezien en er moest idd wat aan gesleuteld worden, maar het was hun eerste keer dat ze een clinic gaven. Veel clinics waren herhaling, maar nam niet weg dat ik bekende mensen als Haamstra, Van Grunsven, moeder en dochter Bartels, Tim Lips, Emiel Voet, Pignon etc. in verschillende clinics heb bezig gezien. Sommige clinics gingen over iets compleet anders dan ik verwachtte, was ook jammer.

Tegenvallers vond ik de clinics in de NHB rijpiste over tempowisselingen, wijken, houding en zit. Echt niets van geleerd. Er werd zelfs niet uitgelegd hoe je het juist moest doen (dan kon je vergelijken).

Toppers:
- voltigeren in de Paardrijpiste: dit moest gewoon in de Bit-piste vond ik. Die meisjes hadden zoveel discipline en halen stunts uit om U tegen te zeggen. En supertof dat er 3 vrijwilligers dit ook mochten proberen. Had bijna mijn vinger opgestoken.
- Tuurlijk Jean Francois Pignon (is in het echt maar een klein manneke).
- de Thunder... : gewoon tegen razend tempo kunsten uitvoeren op je paard. Het publiek was enorm enthousiast (ik denk dat er op die 2 dagen - buiten Pignon - niet harder geapplaudiseerd is)
- Javi: de schrik/voorzichtigheid zat er goed in bij de clinicgeefster, hoe voorzichtig ze zaterdag Javi benaderde... Zal wel met vrijdag hebben te maken.
- clinic met ganzen, hond en paarden. Ik ga morgen het varken op stal ook zo beginnen trainen.

Heb een heleboel foto's genomen, maar te veel om te plaatsen en selecteren.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:36

Zo! Ik heb mijn bokt t-shirt gescoord en zit nog even heerlijk na te genieten met de meer dan 600 (!) foto's die ik vandaag heb gemaakt :o ....

Heerlijke dag vandaag! Vooral erg genoten van de Future Guys en Jean Francois Pignon! Zelfs nog op mijn frans gevraagd of we op de foto mochten :D (Nous voudrais une photo avec vous si vous plait?)

Zooo foto's uitzoeken en dan zal ik ook snel een topic maken :D

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:39

Ben er zaterdag en zondag ook geweest, de future guys waren geweldig. heb echt genoten!!

Javi is één en al show, die knol is niet half zo 'gek' als ze beweren. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:40

ik vond de show van Javi ook een grote aanfluiting.....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:45

vonneke schreef:
ik vond de show van Javi ook een grote aanfluiting.....

Ben ik niet de enige :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:46

Ik had ook wat meer spectakel verwacht, ik kan eigenlijk niet geloven dat ie mensen aanvalt, ze was zoo ontzettend rustig.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:47

SDE schreef:
Laura82 schreef:

Die stank was echt erg! :=
Mijn vriendin zei ook al dat het varkensgeur was.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:48

Het is ook zwáár overtrokken. Toevallig heb ik vandaag heel de dag achter de schermen gewerkt, en die knol is niet half zo idioot als ze doen geloven. sterker nog, hijs best braaf. :j Maargoed, als iedereen gewoon hard bleert dat er een levensgevaarlijk paard aan komt, en er dan 2 mensen nodig zijn om dat beest te vervoeren, waarnaar hij in een kooi rondjes mag lopen, lijkt hij nogal snel gevaarlijk :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:48

Afbeelding
O:)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:49

Wat een leuke foto! was hij vriendelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:49

A.F. zag er ook best 'wild' uit toen ik van stal kwam en een stuk door het publiek naar de losrijdpiste moest :P

die had ik ook best in de grote piste willen zetten met veel bombarie......

hahaha

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:53

vonneke schreef:
A.F. zag er ook best 'wild' uit toen ik van stal kwam en een stuk door het publiek naar de losrijdpiste moest :P

die had ik ook best in de grote piste willen zetten met veel bombarie......

hahaha

En dan 2 mensen vervoeren.. := Dan was ze gegarandeerd net zo 'gek' geweest hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:54

van die 2 mensen wordt ze al gek haha.

Mieke en Hilde heb ik binnendoor gestuurd, ik ben alleen omgelopen. met me gevaarlijke 4 jarige hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:59

MissBambi schreef:
@ janneke: je mag niet bokken onder werktijd :')

Heb een grijze rijbroek gekocht van eurostar, Hv polo dressuurdekje (grijs uiteraard) met bijpassende peesjes en strijklappen) :D
Ik ben nu officieel arm

*Help Danique de winter door* :$

Wie zegt dat dat niet mag? Ik moet op de hoogte blijven van O'Brien zn blessure, een kijkje op bokt en ik weet het. ;)