grrrrr summer laat mij daar staan haha. Het valt inderdaad gewoon te proberen en levert het niks op nou jha jammer maar dan is het nog wel handig voor andere dingen.
nou... ik zou niet weten wat ik moest gaan utidelen hoor..
ik doe mee voor het goede doel.... moet voldoende zijn..elke eventuele prijs geef ik ook aan t zelfde goede doel..dus..om er nou geld in te gaan steken... neh...moet niet nodig zijn toch?
denk dat de bokkers het onderling moeten doen voor breesje..
klopt ben blij als ik het tot 15 mei volhoudt hah. Ach zondag mee doen met halfvasten is hier altijd spelletjes en zo. 29 maart mag hij koersen. en dan zien we wel weer, this nog lang tot mei.
axel...we helpen elkaar toch wel hoor... maar niet om vragen... anders word het topic gesloten...
LadyAngel
Geplaatst: 16-03-09 23:14
Wij schommelen een beetje, staan op het moment weer 30.
punjab
Geplaatst: 16-03-09 23:18
Vind de voorronde ook wel heel erg lang tot 15 mei.
En dan ineens proberen van 15 tot 23 mei weer zo veel mogelijk stemmen zien te krijgen. Om in de top 25 te komen. ze zien me hier al weer aankomen met stemmen.
dat stukje heb ik gemist.... was het een leuk stukje?
breesje blijft ook een beetje schommelen en hangen nu...
zou de volgende ronde weer via stemmen gaan zoals op deze manier? of per sms? als mensen er voor moeten gaan betalen kan het wel eens tegen vallen he..om nog stemmen te krijgen...
ik heb morgen interview en donderdag of vrijdag foto's maken. Paardje loopt aleen 24 uur per dag buiten, en door de regen is het 1 grote baggerzooi. Moet ik dus maar eens ff schoon zien te krijgen haha.
Dapnik : Wat een geniale titel! Ik moest echt even lachen, dat trekt wel mensen hoor!
dym_whis2
Geplaatst: 17-03-09 13:03
Heey ik doe ook mee met hollands next top horse ik hoorde het een paar weken geleden van iemand en ik dacht ff kijkuh, toen leek het me wel leuk om ook mee te doen