Wij zijn woensdag geweest, erg leuke dag en ons boodschappenlijstje bijna helemaal kunnen vinden Het blijft een leuke beurs, gezellige sfeer en je komt ogen tekort om alles goed te kunnen zien. Op naar 2011 !!
Nozidia
Geplaatst: 21-03-09 17:00
Noliita schreef:
Nou hier mijn aanwinsten van Equitana: (alleen de 2 halsters staan er niet bij, want die hebben de paarden om)
wat is een ballenboorts? waren er nog veel mega aanbiedingen vandaag? of zou het nog ongeveer hetzelfde zijn als de eerste dag?
sax89
Geplaatst: 21-03-09 21:11
gisteren ben ik ook geweest. Wij hebben er 1uur en 50min over gereden en geparkeerd op P5 wij waren er om 9.15 ongeveer. kaartje kopen en parkeren enzo. moesten even bij de ingang wachten en toen rennen!!! we hebben bijna alles gezien (alleen niet alle shows) en een hoop gekocht wel. Ik zal zo even foto's uploaden. De terug weg was de tom de weg even kwijt waardoor wij een paar keer terug moesten draaien maar uiteindelijk hebben we er de terug weg 2 uur over gedaan ofzo, misschien iets langer.
Vond het ook wel duidelijk aangegeven vanaf arnhem.
hier dus mijn aankopen. ik ben nogmaals tot de conclusie gekomen dat deze beurs erg slecht is voor je financiele ik
gevonden wat ik zocht!! een gif groen deken!! had mega mazzel want het was de laatste en ook nog eens de juiste maat!
Sporen.
Een heel fout halster Vriendin die mee was heeft hem ook gekocht. Vroeger hadden we op een andere beurs een keer een knal roze halster gekocht voor onze paarden (we hadden ruinen ) en we hebben deze "Traditie" even doorgezet haha
Nog niet nodig en redelijk op een vooruitzicht gekocht, maar hij past ook erg mooi bij mijn haar (ik heb rood haar en sommige kleuren schelden echt) heb ik hem toch maar meegenomen. Hij glittert iets meer door de flits, maar hij is wel echt bling bling. Voorlopig hangt ie nog wel even in de kast.
voorlopig kunnen we weer even sparen maar in 2011 gaan wij absoluut weer
p.s ik ben mijn winterjas nog vergeten :p
Laatst bijgewerkt door sax89 op 21-03-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
curly2day
Geplaatst: 21-03-09 21:42
_xManadisx_ schreef:
curly2day schreef:
Heeft iemand ook pinokiozadeltjes zien liggen ?
Ja, wel meerdere
Heb je toevallig ook prijzen zien hangen
IKbenEllen
Geplaatst: 21-03-09 21:57
xFioon schreef:
wat is een ballenboorts?
Dat vroeg ik me ook af zo ook voor het pinokkiozadel
Zo ik ben ook weer terug van vandaag! Ben dubbel en dwars geslaagd, onder andere es peacock op de kop kunnen tikken, dus mijn dag kon al niet meer stuk! Ik zal zo wel even foto's maken van alle spulletjes samen