Laatste fotos van Prince (acute koliek) pagina 61

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Re: Prince het spijt me zo acute koliek - update p42

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 15:58

marialva schreef:
ten eerste wat een triest verhaal maar hoop dat het paard er helemaal bovenop komt.

ik vindt een aantal dingen erg opvallen en ben het daar totaal niet mee eens

als iemand mij zou bellen dat een van mijn paarden koliek zou hebben moeten ze van mij meteen de dierenarts bellen!!!!
jij zegt dat je onderweg was maar koliek is in de meeste gevallen ernstig! en is het verstandig om meteen de Da te laten komen!

ik ben ook meerdere malen met 1 van mijn paarden naar Utrecht geweest maar wijk geen moment van hun zijde als ze daar zijn ik wil alles weten en hoe het verloop van de ziekte is!!

ik snap echt niet hoe je zo weg kunt gaan bij je paard terwij hij had kunnen overlijden!
en hoe kan je zeggen tegen een stal eigenaar die je belt dat het echt ernstig is van ik ben er met 10 min ik vindt dat je de stal eigenaar meteen de Da had moeten laten bellen, ik hoop dat je paard snel hersteld maar ik zou me in zn geval maar eens 2 keer bedenken koliek is vaak ernstig en als een paard blijft liggen helemaal!!

groetjes marialva

Waarom denk je dat ze deze titel aan het topic heeft gegeven. Vind bovenstaande wel erg negatief !

Ik heb alle dagen het topic gevolgd en tot nu toe niet gereageerd, maar ik vind het super wat Tita voor haar paardje heeft gedaan. Je kunt wel 24 uur naast je paard gaan zitten, maar daar wordt hij echt niet beter van, nog afgezien van hoe heftig dat is om naast zo'n ziek paard te gaan zitten, terwijl je weet dat je niets maar dan ook niets kunt doen. Dus marialva: lees het topic en denk een beetje na voordat je er zoiets uitflapt...

Ik vind dat Tita (en Prince Haha!) het super gedaan hebben, respect voor de manier waarop jullie de moed niet hebben laten zakken. Ik hoop echt dat er een oplossing gevonden wordt voor weidegang en voldoende keer eten per dag (als je staleigenaar wel land heeft, dan neem ik aan dat er wel te spreken is over een stuk wei voor een paard dat het medisch gewoon nodig heeft, toch ??). Veel succes de komende dagen !

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 15:59

marialva schreef:
ten eerste wat een triest verhaal maar hoop dat het paard er helemaal bovenop komt.

ik vindt een aantal dingen erg opvallen en ben het daar totaal niet mee eens

als iemand mij zou bellen dat een van mijn paarden koliek zou hebben moeten ze van mij meteen de dierenarts bellen!!!!
jij zegt dat je onderweg was maar koliek is in de meeste gevallen ernstig! en is het verstandig om meteen de Da te laten komen!

ik ben ook meerdere malen met 1 van mijn paarden naar Utrecht geweest maar wijk geen moment van hun zijde als ze daar zijn ik wil alles weten en hoe het verloop van de ziekte is!!

ik snap echt niet hoe je zo weg kunt gaan bij je paard terwij hij had kunnen overlijden!
en hoe kan je zeggen tegen een stal eigenaar die je belt dat het echt ernstig is van ik ben er met 10 min ik vindt dat je de stal eigenaar meteen de Da had moeten laten bellen, ik hoop dat je paard snel hersteld maar ik zou me in zn geval maar eens 2 keer bedenken koliek is vaak ernstig en als een paard blijft liggen helemaal!!

groetjes marialva

Al had ze meteen de DA gebeld dan was het niet anders gelopen dan nu, toen de DA bij de stal kwam heeft hij haar niet meteen doorgestuurd na de kliniek. Dus wanneer ze ook had gebeld het had niks uitgemaakt. En dat jij niet bij je paard weggaat als ze wat hebben lijkt mij niet helemaal oke. Dan had ze een week op de kliniek moeten bivakeren? En voor een paard is het ook niet goed om de hele tijd erbij te zijn, ze willen ook wel even rust. Ze is elke dag wezen kijken en soms 2 keer en ze heeft telkens contact met de artsen. Kom op zeg, ze had het niet beter kunnen doen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:01

reageer er gewoon niet op,net wat tita zegt,eerst even 47 pagina's lezen dan oordelen....

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:10

Geweldig nieuws tita,de aanhouder wint gelukkig weer. Jij en je Prince hebben een stevige strijd gestreden en gewonnen. Laat niemand je een slecht gevoel aanpraten want jij hebt gewoon je gevoel gevolgd wat volgens mij nog altijd het beste is. Want jij alleen kent je pony. Stop je energie niet in mensen met een andere mening dat is het niet waard, en zij zullen hun mening toch niet veranderen.
Heel veel succes met de revalidatie en een dikke knuffel voor jou en Prince. Ik hoop straks weer een foto tegen te komen van een vrolijke Prince lekker in het zonnetje;

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:12

Buitenstaanders weten het allemaal zo goed dat ze volgens hun zeggen zowat dierenarts zijn , ja hoor.

Tita ik ben blij voor je dat het steeds beter gaat met Prince , hij bewijst wel dat hij nog zat kracht heeft om door te gaan ondanks zijn leeftijd.

Heel veel succes en geniet er nog maar jaren van .

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:32

Was al even niet meer op dit topic geweest, maar wat een super goed nieuws tita dat hij naar huis mag!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:44

Wat Marialva zegt is miscchien niet erg tactisch, maar wèl haar mening. Mag het misschien? Ik heb er respect voor dat ze dit openbaar doet en niet laf via een PB.... En net wat al eerder is gezegd, het kan ook stof tot nadenken geven. Wat schiet je er mee op als iedereen je naar de mond praat en zegt wat je graag wilt horen???

Ook ik heb op eerdere pagina's al eens aangegeven dat ik het waarschijnlijk (let op, ik zeg waarschijnlijk, ik kan pas echt oordelen als het mij verkomt) anders zou hebben gedaan. Alleen ik heb mijn woorden heel zorgvuldig gekozen.....

Toch ben ik blij voor Tita en Draak, dat haar keuze nu juist lijkt te zijn geweest. Ook nu weer een kanttekening. De keuze lijkt tot nu toe juist, maar zoals Tita zelf al zegt, nog niets is zeker.

Tita, ik blijf voor je hopen dat alles zo voorspoedig blijft gaan en dat er geen blijvende schade is ....

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:58

tita schreef:
Luchtzuigen zal nooit over gaan dat kan niet, waarschijnlijk doet ie het niet omdat het andere omgeving is en veel weidegang, s'avonds genoeg te zien en de voerbakken hangen daar vrij laag en de boxen zijn afgesloten helemaal tralies en de drinkbak zit extra ijzerwerk omheen.

)

He fijn dat ie naar huis mag. Misschien een idee om zijn voerbak thuis ook laag te hangen? Onze pony zuigt ook lucht en daarbij hebben we de voerbak ook laag gehangen, daar zuigt hij in ieder geval niet op. Succes straks thuis...

Horsie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:01

@Tita: nogmaals mijn bewondering voor Prince en jou! Afgod

Oordelen op afstand is altijd makkelijker dan wanneer je erzelf voor staat.

Vraagje van mijn kant:
Krijg je van de kliniek ook een soort revalidatie programma mee?
Lijkt me misschien handig zodat je niet te weinig of juist teveel doet

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:02

Ik wist wel dat het goed zou komen, en zo denk ik er nog stees over! Lachen ben benieuwd naar foto's.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 18:23

MINI-UPDATE

Hij mag morgen al naar huis Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door tita op 18-03-08 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:24

beterrr!!!

gefeliciteerd, wat tof!!!

Marloes26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:25

Super!!!

Ben echt blij voor je meid!

Maar ondanks dat zal het een spannende tijd blijven. We blijven (inmiddels vrolijk) duimen!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:25

Joepieeee!!
Kan hij weer lekker eten, maak je een uitgebreid diner voor 'm?
Echt geweldig dit, tita.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:26

geweldig Haha! Haha! Haha!

Ben benieuwd hoe hij morgen is als hij thuis is. Haha!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:30

wat een geweldig nieuws!!!
ben blii dat het zo goed gaat,
dat had ik vorige week nog niet gedacht!
maar dat kon ook niet anders want half bokt heeft blaren van het duimen Haha! Tong uitsteken .
vr groetjes saskia
Laatst bijgewerkt door knooopje op 18-03-08 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:30

Hey wat goed zeg, jippie.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:39

Wat goed!! Onwijs leuk!! Haha!

jacqp

Re: Prince het spijt me zo acute koliek - update p48

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:47

Hartstikke fijn voor jullie!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:49

Super, jullie hebben het verdiend!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:50

Super! Blijf nog wel duimen hoor.

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:52

Te gek!! Hij vind het vast fijn om weer thuis te zijn! Wat een opluchting ook voor jou, lekker je vriendje weer thuis! Haha!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:53

En nou maar hopen dat hij weer snel de oude word dan, in zijn vertrouwde omgeving moet dat wel lukken! Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:54

Jeetje goed zeg!

Gefeliciteerd! wat een klein wordertje is jou paardje zeg! Lachen

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:54

Wat super zeg ! Hopelijk is hij snel weer de oude ! *LOL*