marialva schreef:ten eerste wat een triest verhaal maar hoop dat het paard er helemaal bovenop komt.
ik vindt een aantal dingen erg opvallen en ben het daar totaal niet mee eens
als iemand mij zou bellen dat een van mijn paarden koliek zou hebben moeten ze van mij meteen de dierenarts bellen!!!!
jij zegt dat je onderweg was maar koliek is in de meeste gevallen ernstig! en is het verstandig om meteen de Da te laten komen!
ik ben ook meerdere malen met 1 van mijn paarden naar Utrecht geweest maar wijk geen moment van hun zijde als ze daar zijn ik wil alles weten en hoe het verloop van de ziekte is!!
ik snap echt niet hoe je zo weg kunt gaan bij je paard terwij hij had kunnen overlijden!
en hoe kan je zeggen tegen een stal eigenaar die je belt dat het echt ernstig is van ik ben er met 10 min ik vindt dat je de stal eigenaar meteen de Da had moeten laten bellen, ik hoop dat je paard snel hersteld maar ik zou me in zn geval maar eens 2 keer bedenken koliek is vaak ernstig en als een paard blijft liggen helemaal!!
groetjes marialva
Waarom denk je dat ze deze titel aan het topic heeft gegeven. Vind bovenstaande wel erg negatief !
Ik heb alle dagen het topic gevolgd en tot nu toe niet gereageerd, maar ik vind het super wat Tita voor haar paardje heeft gedaan. Je kunt wel 24 uur naast je paard gaan zitten, maar daar wordt hij echt niet beter van, nog afgezien van hoe heftig dat is om naast zo'n ziek paard te gaan zitten, terwijl je weet dat je niets maar dan ook niets kunt doen. Dus marialva: lees het topic en denk een beetje na voordat je er zoiets uitflapt...
Ik vind dat Tita (en Prince