Nou mensen, ik ga aan het werk... Dus kan het helaas niet verder volgen...Gelukkig wordt ik door Anieke op de hoogte gehouden! Veel plezier en F5 spanning hahaha
*komt even binnenvallen*Hebben jullie ook gezien wat voor verschil in punten er tussen de juryleden zit?Pfieuw. 1. Solos Carex Tinne Wilhelmsson-Silfven SWE 357 360 385 367 371 1840 71.400% 72.000% 77.000% 73.400% 74.200% 73.600% Welke juryleden zitten waar vandaag eigenlijk?
weet iemand trouwens of het 3 aparte sets medailles zijn zoals vorig jaar in Aken of alleen een medailleset voor de totaalscore?
hey ik ben er weer ooh, zie dat ik 10 pagina's heb gemist ofzo lolheel fijn dat ellen iig niet zo hoog zit!! concurrentie is nu niet meer zo groot of wel? Voor wie moeten we nu nog vrezen om de 1e plaats(en)??
Jethafa schreef:hmm, mijn f5 draait steeds overuren joh manlief kijkt me soms aan wat ik aan het raggen ben Jouw F5 is niet de enige
doen ze echt allemaal een kwartier rijden? of duurt het ff tussendoor ofzo? het is ook nooit op tv, ik weet niet eens hoe dat gaat :S maar sommigen duurt het echt bijna 20 minuten!