Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:Ik wil misschien ook starten op Vjenne (Vriezeveen). Heb daar een paar jaar terug ook meegedaan tot in de Halve Finale Z2.
Zal het eens even met Cas overleggen of hij mee wil...
Barbara_m schreef:Ohw wat leuk! Tja je vriendinnetje is het stalken inmiddels wel afgeleerd!
Ik zal je snel toevoegen aan mijn lijst op bokt. ( Wist niet dat ik zoveel voor je betekende ).
heb ooit alle bokkers uit een topic eraan toegevoegd, vandaar....Deebje schreef:He Michelle, ga je ook naar Almelo?
Michelle77 schreef:Deebje schreef:He Michelle, ga je ook naar Almelo?
ben er wel mee bezig geweest, maar zit helaas in mn tentamen weken dan...
diddlmouses schreef:Nieteens wat mijn schatje ervan vind?
yentii schreef:Ik vind dat altijd een mooie wedstrijd, ga dit jaar weer
Michelle77 schreef:Barbara_m schreef:Ohw wat leuk! Tja je vriendinnetje is het stalken inmiddels wel afgeleerd!
Ik zal je snel toevoegen aan mijn lijst op bokt. ( Wist niet dat ik zoveel voor je betekende ).
Nou dat valt wel mee hoor...![]()
heb ooit alle bokkers uit een topic eraan toegevoegd, vandaar....
vraagje, hoe heb jij je dispensatie geregeld?
Citaat:@ Lotte, tuurlijk hou ik dan mijn kleine ''nichtje'' op de hoogte!
anders weet ik je te vinden!! haha 

yorin schreef:donderdag 26 april oefenparcours almelo toch? ideaal
yorin schreef:donderdag 26 april oefenparcours almelo toch? ideaal
klumpertje schreef:Citaat:@ Lotte, tuurlijk hou ik dan mijn kleine ''nichtje'' op de hoogte!![]()
![]()
anders weet ik je te vinden!! haha
.Barbara_m schreef:Ja dat groene ding kan ik niet verstoppen he.
Wist niet eens dat jij bokt had... Ik heb zin in Almelo!!!

maandag hier paasconcours.. voor mij een soort van mini-ruiterdagen

yorin schreef:Ja dat hoorde ik heb nog niet opstartlijsten gekeken! maar goed juul! ik ga met bas mee in de vrachtwagen met jup je mag wel mee voor de gezelligheid en om misschien als je wil foto's te maken!
zal het anders morgen wel even vragen aan paps