Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sullie97 schreef:amondi schreef:zijn alle nederlanders door naar de speciaal? ( behalve dan Suzanne klein.....)
Wat ik me afvroeg is waarom zij voor de antillen is gestart? Kon ze zich zo makkelijker selecteren of zo?
Citaat:NHP, 24-08-2006
Aken
Dressuuramazone Anky van Grunsven heeft woensdag tijdens de prijsuitreiking bijkans de schrik van haar leven gehad, toen Salinero op hol sloeg.
De tweevoudig olympisch kampioene raakte de controle over haar paard even volledig kwijt. ,,Het dier schrok zich kennelijk om de een of andere reden dood, en ik vervolgens ook", zei Van Grunsven. ,,Gelukkig slaagde de politie te paard erin Salinero te stoppen. Er hadden zeker ongelukken kunnen gebeuren."
©NHP | donderdag 24 augustus | 9.30
Vertel dit door!
Nistria schreef:zeker weer een Duitse aktie zodat Salinero niet meer ontspannen de ring in kan...![]()
Schwung schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat Lingh zijn beste tijd wel gehad heeft sinds ie van de klep is gevallen.![]()
hij is nooit meer zo goed teruggekomen!
vond m gister ook verre van spectaculair!
amondi schreef:niet zo serieus natacha13....
maar even kijken:
dekje van Laurens( en de muziek tijdens het rijden)
punten van Imke
op hol slaan van Salinero...
Ben wel benieuwd wat Edward gaat overkomen...
Zouden ze bij het springen ook nog iets in petto hebben?
bambi76 schreef:Ik vond bij die Deen toch die staart een erg storend beeld geven.
Citaat:Salinero slaat op hol
AKEN - Dressuuramazone Anky van Grunsven heeft woensdag tijdens de prijsuitreiking bijkans de schrik van haar leven gehad, toen Salinero op hol sloeg. De tweevoudig olympisch kampioene raakte de controle over haar paard even volledig kwijt.
„Het dier schrok zich kennelijk om de een of andere reden dood, en ik vervolgens ook”, zei Van Grunsven. „Gelukkig slaagde de politie te paard erin Salinero te stoppen. Er hadden zeker ongelukken kunnen gebeuren.”
jjs schreef:
Tsja, dankzij die benen ging het publiek ook redelijk tekeer, zeker op die laatste A-C lijn. Logisch dat die staart niet rustg bleef!
Het was trouwens eerder van plezier dan onrust denk ik. Een showbinkie hoor.
Quidou schreef:Nistria schreef:zeker weer een Duitse aktie zodat Salinero niet meer ontspannen de ring in kan...![]()
hahaha
is er niet iemand die t gezien heeft op de streaming video? of lieten ze daarop de prijsuitrijking niet zien?
Bettine schreef:Ik las op de Duitse teletekst ook iets over een camera die volgens de Nederlanders verkeerd zou hebben gestaan?
Tijden de proef van Isabel had die op een nadere plaats gestaan dan bij de proef van Anky, en dat had weer ergens voor gezorgd
Anyway, ik weet het niet helemaal, maar zoiets was het... :]
Wie weet er meer?
jjs schreef:
Tsja, dankzij die benen ging het publiek ook redelijk tekeer, zeker op die laatste A-C lijn. Logisch dat die staart niet rustg bleef!
Het was trouwens eerder van plezier dan onrust denk ik. Een showbinkie hoor.