Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

anydale schreef:JAAAAAAAAA
dat weten we ZEKER!!

anydale schreef:JAAAAAAAAA
dat weten we ZEKER!!
Casca schreef:@SaskiaKur: bij de paarden? alle Z proeven zijn op zand, een aantal van de B proeven zijn op gras/zand, verdeeld dus... Even kijken op de startlijst Ring 1-6 = zand ring 7-9 =gras
(ik viel er helaas net buiten
ik was 3e en de eerste 2 mochten.....) Chrystal-gek schreef:En dat weet je zeker?
Want heb net de hele site van de ARD nageplozen, maar kan het nergens terug vinden...

.
Dus die mensen die iemand met zo'n oranje hoed hebben zien lopen op het springterrein, dat was ik dus
DAAHN_ schreef:Ik was naar Almelo gister & vandaag.
Gister was ik in het L2-C/D met Kiek is ff 4e met 190 ptn
& met Smaragd in de M2-D/E 10e .geen prijs. met 177 ptn
Vandaag was ik int L2/C/D 5e [193 ptn] & 7e [187 ptn]
& in de M2-D/E 2e met 194 punten & 6e .geen prijs. met 180 ptn.
Met Kiek is ff int M-D springen had ik 1e parcour 2 af.. hij werd beetje vlak.. en in het 2e parcour was'k foutloos. Liep wel lekker.
Morgen nog 2 proeven, & k kreeg net te horen dat ik met Smaragd finale mag rijden
heidehofs schreef:nou nou, het was t dagje wel zeg.
in de z1 is een jury en schrijver niet op komen dagen. er moest dus snel een andere jury worden geregeld.
in de z2 is een schrijfster niet op komen dagen. het secretariaat zocht naar een ervaren z schrijver. ik ben dus zolang even gaan schrijven.
de proef van m'n zusje hebik nie tkunnen zien omdat ik moest schrijven. ze zei zelf dat het goed ging.
morgen is het zo ver dan gaan we lekker naar almelo
nou maar hopen dat hij ook goed loopt want hij is de laatste tijd wel een beetje vervelend
.. maar t gaat al stuk beter als eerder.. k heb hem nu steeds meer in de hand. kvraag je Op msn wel efu x naar di foto's!
Daarna moest'k met Smaragd dressuren in de M2-D/E .. hierin was ik 2e met 186 punten. Toen weer gauw omzadelen, moest ik met Kiek is ff dressuren in de L2-C/D die liep heel lekker. Was ik 1e met 211 punten!
nOu gauw WEER omzadelen; finale met Smaragd in de M. Was ik 2e. Van de hoofdjury had ik 204 punten & stond bij die Op 1 .. en van de jury bij H 186. Jammer van het puntenverschil, maar toch. Mocht'k ere ronde rijden in de springring , jajaaa.. hahaha! nOu geslaagd Almelo dus , volgende week nog met het paard. hOpen dat net zo goed gaat
Maar wel supermooi daar zeg... 
naar de almelose-ruiterdagen

24/7 chaosbestrijding!