Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:O hemel wat een show bink. Waarom heeft hij zijn oren zo plat.
Kost ook best wat energie natuurlijk!Amable schreef:Captain schreef:Nee bij 's Hertogenbosch! De Hartjeshoeve. We zijn er bijna, zo leuk!!
Latino deed het BIZAR goed.
Vieze uitslover haha, even een klein voorproefje?
[ [url=m/OjVVY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knap paard!
De hartjeshoeve is eerder bij Eindhoven, in Waalre

)

Het komt steeds dichterbij nu!
Die twee waren zeker weten dikke vriendjes geweest!

daniquexx schreef:@Captain mag ik info over hoe je bij de verkoopster bent gekomen? wat er allemaal aan vooraf gaat en hoe het verloopt? ik ben erg benieuwd en rustig aan het kijken naar een eventueel paardje!
Vond alleen het aanbod in Nederland niet heel bijzonder, en de prijzen erg hoog.
Ik heb haar via Instagram een bericht gestuurd, wat ze te koop had (want wilde mijn opties nog open houden hahaha) en in mijn budget waren twee paarden te koop. Latino en Báron. Ik heb toen wat meer beeldmateriaal gevraagd (ging overigens allemaal via Instagram) en kreeg verschillende filmpjes en foto's van beide paarden toegestuurd en toen wist ik al dat het Latino ging worden.
Plus het voelde zo goed, en hoorde via via verhalen over haar dus dat gaf me wel vertrouwen.
Toen heeft zij alles geregeld omtrent het transport. Het enige wat ik hoefde te doen was betalen en mijn adres doorgeven voor het transportbedrijf.

Zou die zo willen kopen!)
Er zit een stukje Latino in en onze rit op de trekpaarden.