Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:10

Heerlijke dag gehad vandaag. We waren helaas te laat om op P9 te kunnen dus doorgereden naar P10 dat ging prima met de bus. Om 11.15 bij ingang 8. Jas bij de garderobe gelaten. Wij houden van eskadron. Vriendin er nu ook mee besmet.
Ik heb een eskadron halster gekocht. Met een equest touw. Een eskadron vast 30 euro afgeprijsd en weer mooie mr stockings springschoenen.
De beurs is niet kleiner ondanks dat boven er niet meer is. Tot half 6 geslenterd toen moeie voeten.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:24

Wij zijn gisteren geweest, het was echt de moeite! Spijtig genoeg ben ik vergeten de Sabol van Lexa te kopen, pfff. We hebben spijtig genoeg geen equivalent in België. Dat word dus toch verzendingskosten betalen... Ugh. :(:)

Ik ben een voedingsfreak, dus ik raakte hal 1 gewoon niet door :+ Overal een babbeltje gedaan in het Duits. Was ik superblij toen ik complimenten kreeg voor mijn Duits van een duitser _O-

Ook een paar NL standjes tegengekomen, maar wow, ik was zwaar teleurgesteld van Hartog. Die kenden niets van hun voeding... := Kreeg het er spontaan benauwd van, ik wist meer ervan dan zij.

Mühldorfer vond ik enorm interessant, al was de verkoper van München en was zijn accent echt moeilijk te verstaan soms :') Maar hij kende zijn zaken en gaf goed uitleg! Kregen wij echt hopen en hopen proefzakjes mee _O-

Ik ga niet echt voor dekjes e.d., maar heb wel een touwhalster(tje) gekocht voor mijn shet + leadrope. Jammer genoeg zit zijn gigántische hoeveelheid vacht en zijn gandalf-baard in de weg van een goede pasvorm. :z Het past, maar ik moet zijn baard erdoor duwen en frummelen.

Dan ook de Webstars gaan bekijken in de grote arena, en een stukje nadien. Het eten was ook echt niet slecht! En ja, ook wij hebben zo'n trolley gekocht _O-

Winsten van Equitana; mijn papa heeft zijn superlange australische jas gekocht waar hij heel happy mee was, touwhalster + lead van brockamp, leren halster voor mijn merrie, een slobberkom met superveel testzakjes, enorm veel informatieboekjes, kaarten en dergelijke van de Eifel, eindelijk een passend vliegenmaskertje in Shettymaat,... Gewoon erg veel gratis dingen eigenlijk ook. Bv de boekjes, twee petjes van jopack omdat we gingen zeggen hoe goed we het altijd vonden ruiken en dat de paarden het geweldig vonden, pennen alom,...

Afbeelding

En meneer met zijn 'zomer Haute de couture'

Afbeelding

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:33

voor wie nog gaat :D , ik heb in de aanbieding twee vip kaarten, incl binnen parkeren en toegang tot shows, moet je wel je naam aanpassen aan die van mij :+

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:35

Hier ook weer geslaagd en veel te veel meegenomen :')
Ik had 150 meegenomen maar heb nog zeker 80 extra uitgegeven.
-2 rijbroeken voor 99,95
- neusriem 45 euro
- 3 paar sokken voor 12 euro
- vliegenkap en zweetmes voor 16,50
- doos snoepjes voor 9 euro
En eigenlijk helemaal niet nodig, maar ook een hondenriem meegenomen met ijslanders er op.
Ze hadden daar ook mega mooie halsters, maar die waren 60+ euro. Daar moet ik even voor sparen!

Afbeelding
Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:37

_xManadisx_ schreef:
-2 rijbroeken voor 99,95
- neusriem 45 euro
En eigenlijk helemaal niet nodig, maar ook een hondenriem meegenomen met ijslanders er op.
Ze hadden daar ook mega mooie halsters, maar die waren 60+ euro. Daar moet ik even voor sparen!

[ [url=m/asfkMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Z4057.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tjalda... <3

#impulsaankopen
:D

Maureen_M

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:41

Terwijl de vriendin waarmee ik morgen ga al heerlijk ligt te slapen vraag ik me af of ik uberhaupt nog mijn ogen zal sluiten :+

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:43

Bagheera_206 schreef:
_xManadisx_ schreef:
-2 rijbroeken voor 99,95
- neusriem 45 euro

[ [url=m/asfkMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Z4057.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tjalda... <3

#impulsaankopen
:D

Ja! Wat zijn die dingen mooi, mijn zusje verklaarde me voor gek dat ik zo'n duur halster overwoog te kopen. Heb er nu ook geen geld voor, maar denk dat ik met het WK wel ga vragen of iemand een halster voor me mee brengt, daar staat ze ook.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:44

sassefras schreef:
voor wie nog gaat :D , ik heb in de aanbieding twee vip kaarten, incl binnen parkeren en toegang tot shows, moet je wel je naam aanpassen aan die van mij :+

Welke dag en wat zijn de kosten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:50

Ik heb vandaag alleen een paar kousen voor op wedstrijd gekocht bij Harcour.

Afbeelding

En twee dozen rode chocoladewijn bij Lionel Dufour die thuis worden bezorgd :')

Om deze moest ik zo lachen :=

Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:55

Ik heb Candalisa en mij er ook bij gezet :D

xXutopiaXx schreef:
Chamion - Sabrina
jesss_amigo - ??
xXutopiaXx - Natasja (incl. vriend en een vriendin)
Duality - Justine
JudithO - Judith
Maddoxx - Morgane (incl. vriendin)
Noisy - Jessica
Candalisa - Jessica (incl. vriend)

Is het misschien handig om een app groepje te maken voor de meeting?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:55

Maureen_M schreef:
Terwijl de vriendin waarmee ik morgen ga al heerlijk ligt te slapen vraag ik me af of ik uberhaupt nog mijn ogen zal sluiten :+

Nog maar 5 minuten en je gaat straks heen. ;) #sleepiswaste

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 00:59

Maar het klopt wel als een bus :D

Noisy, goed idee! Pb mij maar de nummers dan maak ik 'm morgen aan.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 01:04

baudyh schreef:
Roeckl voor 19,95 euro heeft mijn vriendin vandaag gekocht

De soft grip (nepleer) of stoffen? Die stoffen heb ik ook rond de 20 euro gezien.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 04:58

Lowara schreef:
Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.

Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet

In welke hal staat die rad ??

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 06:52

Perryx schreef:
Lowara schreef:
Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.

Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet

In welke hal staat die rad ??

Staan bij verschillende stands......

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 07:40

Mijn reisgenoot dacht dat we gisteren Essen centrum in zouden gaan... Dus zo gezegd, zo gedaan, maakt mij niet uit, had daar tenslotte ook nog een shopping lijstje voor. En geslaagd, hele leuke groene winterjas gescored bij de Karstadt in de uitverkoop. En een Goose Creek geurkaars met twee lonten en een jurkje met allemaal teckeltjes bij de TK Maxx. Primark niet in geweest, maar dat ben ik nog wel van plan, die zag er heel groot uit!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 07:49

Dallista schreef:
Mijn reisgenoot dacht dat we gisteren Essen centrum in zouden gaan... Dus zo gezegd, zo gedaan, maakt mij niet uit, had daar tenslotte ook nog een shopping lijstje voor. En geslaagd, hele leuke groene winterjas gescored bij de Karstadt in de uitverkoop. En een Goose Creek geurkaars met twee lonten en een jurkje met allemaal teckeltjes bij de TK Maxx. Primark niet in geweest, maar dat ben ik nog wel van plan, die zag er heel groot uit!

Wij hebben gisteren ook geshopt in de stad en er zijn genoeg leuke winkels! Straks naar Equitana! (Ik slaap altijd slecht als ik ergens anders slaap dus ben al vroeg op)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:16

xLiez schreef:
Wij hebben gisteren ook geshopt in de stad en er zijn genoeg leuke winkels! Straks naar Equitana! (Ik slaap altijd slecht als ik ergens anders slaap dus ben al vroeg op)

Het erge is dat we zagen dat je met de U bahn heel makkelijk in Muelheim en Gelsenkirchen kan komen.., dus nu zijn we aan het overwegen nog een ongepland tripje naar een van die steden te maken. Ik ben samen met een TK Maxx verslaafde (vind het zelf ook geweldige winkels, dus no problem), maar hoop op een x moment toch wel op de Equitana te geraken. ;-)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:29

Kelly_ann schreef:
baudyh schreef:
Roeckl voor 19,95 euro heeft mijn vriendin vandaag gekocht

De soft grip (nepleer) of stoffen? Die stoffen heb ik ook rond de 20 euro gezien.

Hier hebben ze denk ik per ongeluk een foutje gemaakt met aanslaan. Twee keer Madrid en ander paar in totaal aangeslagen voor 71 euro. :')

Myrtheke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:37

Hoeveel tijd moet je uitrekken om alles rustig te kunnen bekijken?
Ik wil eventueel morgen gaan, maar dan kan ik pas rond de middag vertrekken. In het weekend zal het wel onmogelijk druk zijn vermoed ik?

En nog een probleempje met de groene sticker hier :( Iemand enig idee of het mogelijk is met het openbaar vervoer tot daar te geraken vanuit Limburg (België)? Of ik zou een auto van iemand moeten lenen :D

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:40

Noisy schreef:

xXutopiaXx schreef:
Chamion - Sabrina
jesss_amigo - Jessica
Duality - Justine
JudithO - Judith
Noisy - Jessica

Dat zijn een hoop Jessica’s hahaha

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:02

Je kunt zonder groene sticker naar P10 rijden , daar is die parkeerplaats juist voor gemaakt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:20

jesss_amigo schreef:

xXutopiaXx schreef:
Chamion - Sabrina
jesss_amigo - Jessica
Duality - Justine
JudithO - Judith
Noisy - Jessica

Dat zijn een hoop Jessica’s hahaha[/quote]

Yeppp :') Dat wordt nog lekker verwarrend.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:26

Wij gaan zo vertrekken :):)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:33

Maddoxx schreef:
Noisy, goed idee! Pb mij maar de nummers dan maak ik 'm morgen aan.

Slecht idee hahahaha, heb geen whats app. Heb een oude smartphone die dit niet kan verwerken :+ .
Dan moet Jessica de berichten doorsturen.