Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_xManadisx_ schreef:Hier ook weer geslaagd en veel te veel meegenomen![]()
Ik had 150 meegenomen maar heb nog zeker 80 extra uitgegeven.
-2 rijbroeken voor 99,95
- neusriem 45 euro
- 3 paar sokken voor 12 euro
- vliegenkap en zweetmes voor 16,50
- doos snoepjes voor 9 euro
En eigenlijk helemaal niet nodig, maar ook een hondenriem meegenomen met ijslanders er op.
Ze hadden daar ook mega mooie halsters, maar die waren 60+ euro. Daar moet ik even voor sparen!
[ [url=m/asfkMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Z4057.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bagheera_206 schreef:_xManadisx_ schreef:Hier ook weer geslaagd en veel te veel meegenomen![]()
Ik had 150 meegenomen maar heb nog zeker 80 extra uitgegeven.
-2 rijbroeken voor 99,95
- neusriem 45 euro
- 3 paar sokken voor 12 euro
- vliegenkap en zweetmes voor 16,50
- doos snoepjes voor 9 euro
En eigenlijk helemaal niet nodig, maar ook een hondenriem meegenomen met ijslanders er op.
Ze hadden daar ook mega mooie halsters, maar die waren 60+ euro. Daar moet ik even voor sparen!
[ [url=m/asfkMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Z4057.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tjalda...![]()
#impulsaankopen
xXutopiaXx schreef:Chamion - Sabrina
jesss_amigo - ??
xXutopiaXx - Natasja (incl. vriend en een vriendin)
Duality - Justine
JudithO - Judith
Maddoxx - Morgane (incl. vriendin)
Noisy - Jessica
Candalisa - Jessica (incl. vriend)
Lowara schreef:Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.
Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet
Perryx schreef:Lowara schreef:Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.
Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet
In welke hal staat die rad ??
Dallista schreef:Mijn reisgenoot dacht dat we gisteren Essen centrum in zouden gaan... Dus zo gezegd, zo gedaan, maakt mij niet uit, had daar tenslotte ook nog een shopping lijstje voor. En geslaagd, hele leuke groene winterjas gescored bij de Karstadt in de uitverkoop. En een Goose Creek geurkaars met twee lonten en een jurkje met allemaal teckeltjes bij de TK Maxx. Primark niet in geweest, maar dat ben ik nog wel van plan, die zag er heel groot uit!
xLiez schreef:Wij hebben gisteren ook geshopt in de stad en er zijn genoeg leuke winkels! Straks naar Equitana! (Ik slaap altijd slecht als ik ergens anders slaap dus ben al vroeg op)
Kelly_ann schreef:baudyh schreef:Roeckl voor 19,95 euro heeft mijn vriendin vandaag gekocht
De soft grip (nepleer) of stoffen? Die stoffen heb ik ook rond de 20 euro gezien.
Noisy schreef:Ik heb Candalisa en mij er ook bij gezetxXutopiaXx schreef:Chamion - Sabrina
jesss_amigo - Jessica
Duality - Justine
JudithO - Judith
Noisy - Jessica
jesss_amigo schreef:Ik heb Candalisa en mij er ook bij gezetxXutopiaXx schreef:Chamion - Sabrina
jesss_amigo - Jessica
Duality - Justine
JudithO - Judith
Noisy - Jessica