Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coconut schreef:Lief snoetje
Punz schreef:HEERLIJK!
En ja: de kleuren zijn echt heel mooi!
Riel schreef:En het weer is prachtig! Geniet van je weekend met Lotje!
. Zij wilden met het mooie weer een stukje lopen en komen daar echt enkel als ze met mij en Lotje willen gaan wandelen. Normaal gaan ze naar andere bossen maar omdat het daar zo druk was, besloten ze spontaan om naar dit bos te gaan.
.
Lotje, mijn hond en hun hond gaan zo goed samen. Al is Denver niet meer enthousiast en Guus wel. Hij sprong om Lotjes neus te lukken en Lot wilde er niks van hebben

. Tevens mocht ik mijn medische bandage techniek oefenen: achter al beginnend rondom de hoefballen
. Het ziet er niet uit naar het is functioneel.

Punz schreef:Oh.. Hoop dat de mok zo letterlijk in de kiem gesmoord wordt!
En verder ziet het er inderdaad uit als een heerlijk weekend!
jobamara schreef:Tof, ha ha handig Lotje als oefenpony, mok is vervelend. Zelf goede ervaringen met Absorbine, is eigenlijk een spier middel maar heeft een antibacteriële werking en bij sommige moksoorten werkt dat super.
Iets met anaalklieren die bij de dierenarts geleegd werden. Ik moet het ergens leren

.
!
, ik kan geen groter compliment bedenken van Lotje
. Zou ze mij misschien toch een beetje missen?
. Het was best schattig hoe Denver erbij liep. Hij is een tijdje bang geweest van de andere paarden omdat hij een paar keer achterna is gezeten. Maar vandaag ging hij steeds van voor naar achter heen en weer lopen om elk paard/baasje te controleren of ze er nog zijn en goed meelopen. Tevens kreeg hij ook een aai over zijn bol dus dat zal vast ook meegeholpen hebben
. Het leek echt alsof hij zijn roedel in de gaten wilde houden
.

.
Klinkt als een erg geslaagde dag!
, nog fijner.