Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lois_ schreef:Net het hele topic doorgelezen, ik ga ook gezellig met m'n ouders
Alleen de dag nog niet beslist, het wordt zaterdag of zondag maar we weten ook nog niet welk weekend
Ik las veel over Pioneer laarzen trouwens, weet iemand welke prijsklasse dat ongeveer is? Vergelijkbaar met Petrie bijvoorbeeld of?
Ik wil als ik genoeg geld heb nieuwe laarzen kopen en anders in ieder geval een nieuwe wedstrijdbroek en verder merk ik wel wat ik tegenkom
LiindseyV schreef:Ik ga dit jaar voor de allereerste keer, heb er zooooveel zin in !!
Hoop leuke spullen voor mijn Fries te vinden, plus een supermooi grijs wedstrijdvest en grijze tok!
Ipsilonka schreef:En toch heb ik er altijd wel goede deals uitgehaald hoor Ikke. Maar ik ga altijd wel 2 dagen dus heb de tijd om te vergelijken en koop niet meteen. Mijn cap kostte bijv in de winkel 99 maar op equitana geslaagd voor 79. Eskadron dralon deken gekocht voor de helft van de winkel prijs. etc etc. Maar zoals gezegd ik koop niet direct, ik onthou de prijzen en ga dan later terug.
Ipsilonka schreef:Ja, als je het zo ziet kunnen we beter niet gaan. Pfff, zo sta ik er niet in hoor. Paar dagen gezellig weg met een vriendin zo zie ik het.