KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:54

Er staan meer nieuwe collecties op de site dames haha! Komen weer wat leuke spulletjes binnen! :D

Gisteren ook maar een veelzijdigheidsdekje aangeschaft, hou dagelijks de lijst in de gaten haha. Ik wil zooooo graag! Zit ook nog te twijfelen om springschoenen mee te nemen. Van de ene kant denk ik van ja zijn hoefrand moet beschermt worden, maar van de andere kant kan hij dan ook weer laks worden omdat het hem dan toch geen zeer doet.. Mmm moeilijk moeilijk
Ik hoop dat die regen onderhand is op gaat houden, dan kan ik aan zijn conditie gaan werken. Ook niet geheel onbelangrijk hahaha! Zucht, duim duim duim hahaha!

Denise_billy

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:05

Ik heb opzoek naar zo'n zweet/zomer deken van de oude collectie van br.. Grijs met geel.. Verkopen jullie die toevallig nog?? Of een ander merk in dezelfde kleuren

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:36

@Denise_billy: fijn dat je Billy weer mag opbouwen!
@Denicee_x: ik heb er toevallig 1. Ging vorig jaar met een vriendin naar Frankrijk en daar moest je er verplicht 1 aan en er was ook niet de mogelijkheid om er eentje te lenen. Ik heb toen bij de Decathlon een body protector gekocht. Hij was toen in de aanbieding €40,- dus dat was prima te doen. Je zou ook kunnen kijken voor een tweedehands BP of anders eentje lenen?
@Myour: en... Hoe was je les?
@kirsten3110: leuk :D Wat voor dekje heb je gekocht?

Hoi :+:
Gisteren les gehad, ging weer erg fijn! Vandaag eventjes gereden om hem een beetje los te werken, meneer had flink spierpijn :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:39

Wat fijn dat je les goed ging,
Ik heb vandaag ook heerlijk gereden ben officieel geen koos stuurloos meer!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:22

Heej Denise,

de zomerdekens komen pas over een paar weken weer in de schappen te liggen bij ons. Ik denk rond April/Mei. Zodra ze er weer zijn en we weer alle winterdekens uit de schappen halen en alle zomerdekens erin (zucht zoo geen zin in als ik er al aandenk haha!) zal ik is kijken wat we hebben. Van BR hadden we vorig jaar geen zomerdekens maar misschien dit jaar wel of iets wat in die richting komt. I'll let you know ;)

Vandaag ook weer wat aparts meegemaakt, ik heb alle 3 mijn jongens op de wei staan bij elkaar. Zal even allemaal voorstellen haha. Nick is een Nrps-er van bijna 16 jaar (ouwe banketstaaf haha, begint al beetje grijs te worden op zijn koppie zoo schattig), klophengst. Wyron kennen jullie natuurlijk al een beetje en is ook de leider van de groep. En dan hebben we Edison aka Plakkie nog een 3 jarige Krack C x Gribaldi, de laagste in rang al kan dat hem niet echt interesseren. De wei waar ze nu op staan is in 2 delen opgedeeld omdat Nick Plakkie vreselijk opjaagt en verveelt zodra er te weinig eten in spel is volgens meneertje Nick. We kwamen dus bij de paarden en de draad die ze uit elkaar houdt, lag op de grond, niks kapot en Nick had mooi de stal van Plakkie ingepikt en Plakkie stond een beetje zielig op het stuk van Nick. Wij Nick terug gezet op zijn plek en Plakkie weer bij Wyron en weggegaan. Komen we 's avonds bij de paardjes, staat Wyron in 1x samen met Nick op zijn stuk en dan nog het wonderbaarlijkste, de draad zat nog steeds gewoon vast! Dan erbij te bedenken dat de draad op ongeveer een meter hoogte hangt en aangezien Wyron +- 1.71m is kan hij er echt niet onderdoor gekropen zijn. Oftewel we hebben een springertje in ons midden, dat is het enige wat ik me kan bedenken. Stond arme Plak weer alleen haha, tis echt het pispaaltje van de groep af en toe. :P Moest ik even met jullie delen hahaha.

@ Sofie, ik heb een grijs dekje met een witte en paars/blauwe bies gekocht van Copperfield. Maar €13,75 voor betaald. Die laat ik niet liggen haha. Wou ook nog een dressuurdek meenemen van hetzelfde merk, die was rond de €18 maar toch nog even laten liggen, heb ook me oog op een roze eurostar dek. Is me moeder het alleen niet mee eens, dan maak ik er een homo paard van zegt ze hahaha!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:30

@ Denise_billy, ik heb misschien wel een zweetdeken die momenteel ook in de aanbieding is. Welke maat heb je nodig zal ik morgen is kijken voor je en zonodig apart leggen. Want we hebben zo ie zo gele zweetdekens weet alleen niet welke kleur de bies erop is.. Hahaha handy he zo'n epplejecker op een forum :P

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:45

Haha zeker handig! Appart zeg van je paardjes haha! Maat 175/185

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 14:45

LEVI IS WEER HELEMAAL BETER!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:00

Wauwwww vet goed nieuwss yeeeaaahh *\o/* *\o/* *\%/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:28

Super *\o/* *\o/*

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:34

Super nieuws, heel fijn *\o/* *\o/* *\o/* :#

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:56

@ Kirsten: nou ben ik al koopziek maar als ik in jouw positie zat dan zou het helemaal erg zijn! Springgraag paard haha lijkt me inderdaad wel raar om je paarden steeds gehusseld te zien staan :P

@ Sofie: fijn dat je zo lekker gelest hebt :)

@ Irtj: ook lekker gereden zo te lezen.

@ Martine: jeetje wat goed zeg! Heel fijn nieuws! *\o/*

Ik heb op de website van Divoza al enkele nieuwe Eskadron artikelen gezien, maar ben er nog niet wild van. Als dit alles is dan komen er ook geen nieuwe bicolors, echt balen! Ben nu op zoek naar een leuke tweedehands, heb wel een leuke gezien, maar da's nog even afwachten.

De proefles is goed bevallen! Niet de meest gunstige omstandigheden, véél wind, donker en natte bak. Het was even wennen, maar Mexx liep uiteindelijk in een heel fijn tempo met een prettige, stabiele aanleuning en we hebben er op die manier ook paar superleuke middendrafjes uit kunnen rijden :D sommige dingen pakt ze wat anders aan maar de gedachte achter het rijden komt mooi overeen :) aan het been zijn staat bovenaan met activiteit, daarna pas de houding van het paard. Flink schakelwerk gedaan ook. Was bekaf na het uur :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:07

Vanmiddag gereden,
En lekker dat hij liep joh:D. Hij heeft echt de hele tijd zijn rug gebruikt en ik wist niet dan mijn stuurloze knol zo kon strekken in middendraf.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:41

Wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat.

@ Denise_billy, we hebben momenteel zweetdekens in de aanbieding voor €14,95. Zowel maat 175 als 185 zijn er meer dan genoeg gele zweetdekens aanwezig. Ze hebben alleen een groene bies.. Is net of je dit ook prima vind, voor het geld hoef je het niet te laten haha.

Vandaag is de nieuwe HV Polo zomercollectie 2013 al deels binnengekomen en er zitten heel wat leuke dingen bij. Lekkere felle kleurtjes en fijne jassen. Ook hebben we nu horloges binnen van HV Polo, ook leuk! Fijne nieuwe peeskappen en kogelbeschermers en dekjes in felle kleuren. Oftewel neee kirsten neee niet meenemen hahaha!

Paardjes waren weer stout vandaag, waren ontsnapt op een enigzins groene wei, heilig overtuigd dat ze dan meer te eten hadden. Weien zijn natuurlijk nog niet vol met gras dus zal wel vies tegen hebben gevallen hahaha karma is a bitch! :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:45

Oeeehh hv polo me liky

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 21:40

Hoe is het met je hond Laura?

Wat rot dat je vriend je heeft laten zitten Denise :(:)
Wel goed nieuws dat je paardje weer mag opbouwen! :D

flooredking schreef:
:wave: Allemaal!
Ik heb gister weer les gehad, nou het begon verschrikkelijk.. Moest me in houden niet te janken. Zo frustrerend, hij was echt heel vervelend.. Maar gelukkig na een half uur (na hij een flinke tik had gekregen omdat hij zn kans greep op zo een rechtsomkeert te maken en in galop er vandoor ging.) maar daarna ging het geweldig, hij gaf zich helemaal over en zelfs een heerlijk rondje RUSTIG gegaloppeerd. Wauw, met een fijn gevoel afgestapt gelukkig!!

Dat gevoel ken ik.. Voordat Levi op rust kwam heb ik dat ook een tijdje gehad.. Benieuwd hoe hetvstraks weer gaat!

Fijn dat je proefles goed ging Franca! Van wie had je les?

Kirsten, jij als insider <<) Hoe ziet de HV Polo Cambridge er ui aan de rechterkant? Kan nergens nog op internet een foto van de rechterkant van het dekje vinden ;) Ben blij dat ik jouw baan niet heb, ik zou geen salaris overhouden!! :=
Vind het een mooie collectie van HV Polo, maar jammer genoeg spreekt allen de donkerblauwe kleur me aan := Vind de peesbeschermers ook errug mooi! <3 Maar 60 euro.. :n
Valt me op dat de meeste collecties voor rood-wit-blauw etc "gekozen" hebben (toch?), had wat meer frisse kleuren verwacht :o
Ik vind de Bicolors ook mooi maar écht véél te duur!!! Belachelijk wat ze daar voor durven vragen, vooral tweedehands!
Gekke paarden heb je trouwens! :P

Zo na 4 maanden hebben we de leverbeschadiging overwonnen! Voelt zo goed :) morgen beginnen met longeren, kan niet wachten om weer lekker te gaan lessen over een paar weken! :)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:49

Super dat levi beter is!!!!!!!!!!

zo eindelijk weer privelesje gehad. er is weer vooruitgang maar afwachten of we volgende maand alweer in de wedstrijd ring kunnen zien of dat we uitstellen....

morgen ga ik hem weer scheren, proberen een playboy konijn erop te scheren.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:55

@ Martine: kan me voorstellen dat je er weer helemaal zin in hebt! :) Wat ik van de nieuwe collecties heb gezien vind ik ook nog best tegenvallen. Maar ben benieuwd of daar nog verandering in komt als alles bekend is.
Ik heb les gehad van Franciska Exalto, weet eigenlijk niet of dat een bekende naam is. Maarten zelf is van stal verhuisd, nog steeds wel redelijk dichtbij dus wellicht dat ik tussendoor af en toe nog eens zijn kant op ga :)

@ lemanthia: altijd fijn om vooruitgang te bemerken :) succes met scheren morgen.

Oei oei ben mezelf weer te buiten gegaan, maar zag zo'n gave bicolor op de boktmarkt dat ik 'm moest hebben :o hoop 'm komende week binnen te krijgen!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:22

@ Denicee_x : Kan je jou oude trailer dan niet lenen voor die week? Ik weet iemand die een tweepaardstrailer heeft, wel belgisch kenteken. Jammer van het appartement. :( Lijkt me flink balen. Sterkte!! Ik ga proberen om de bp van het verzorgmeisje mee te krijgen.
@ lrtj_ : Niet leuk met de hond naar de dierenarts. :( Dat is toch wel goed nieuws. Soms hebben ze het ergens zitten alleen goed zoeken :P
@ Sizzy : Helaas geen tips wat betreft bruin hoofdstel, heb zelf alles zwart. Succes met zoeken.
@ Denise_billy : Sterkte!! Nooit leuk en vooral zo plotseling, ken het. Wat een goed nieuws dat je mag opbouwen met Billy. :D
@ flooredking : Stoute King in het begin, maar daarna snapte hij eindelijk dat die lief moest zijn. :)
@ kirsten3110 : Haha we willen de nieuwe dekjes in de aanbieding :P Regen pfff ja laat maar snel verdwijnen en de zon met een heerlijke temperatuur van 20 graden komen. Had de HV polo gezien, leuke kleurtjes weer maar ANKY is ook bekend en die vind ik toch wat leuker, aparte kleuren. Ik twijfel zelf ook over springschoenen. Wat een deugniet zeg, _O- als ze het willen krijgen ze het voor elkaar.
@ _Sofie : Bijna klaar met de SE’s. Hoop dat je goede punten terug krijgt. Fijn dat je les goed ging en ja spierpijn, dan heeft die goed gewerkt.
@ Myour : Is leuk en handig he als ze zelf gaan galopperen in de bak zonder dat je iets hoeft te doen. De ronde gaat dat er niet echt iets van de oude collectie van Eskadron komt met die bicolors…. Goed dat de proefles goed was bevallen.
@ MartineC1711 : Dat is super goed nieuws!! *\o/* Geloof zeker dat dat goed voelt, nu kan je weer heerlijk beginnen met hem. :D
@ lemanthia : Succes met scheren.

Ik zit weer eens achter de pc, doordeweeks zit ik er niet veel achter. Volg wel alles op de telefoon maar om daar mee te reageren nee. Alle dagen wat gestapt met Cavella, gewerkt elke dag, vanavond was ik lekker gaan wokken met 2 collega’s. Was gezellig :) Nu weekend. Helaas wel met slecht nieuws. Had gister Cavella opgezadeld en gekeken hoe ze liep, zelf twijfelde ik, dus instructeur erbij gehaald. Nee niet goed, ze liep niet als hoe ze normaal hoort te lopen |( En ze was ook zo stijf als een plank. Vandaag afspraak gemaakt met de dierenarts voor verder onderzoek voor komende dinsdag. Begin het somber in te zien, dat het nog lang gaat duren..... Woensdag had ze me ook nog vol getrapt toen ik de deken wou op doen, loop al 2 dagen met een dikke blauwe knie :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:38

Met mijn hond gaat het super,
Hij is en blijft een luie donder maar gelukkig is alles goed.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:59

Hoi allemaal,

ernstig slecht maar zit net pas op de site te kijken bij de collectie, crap! Ik dacht al dat ik er vet veel in had gedaan maar echt meer dan de helft moet nog binnenkomen.. Zucht hahaha. De Cambridge hebben we al wel binnen en bij mijn weten istie aan beide kanten hetzelfde. Als ik morgen moet werken zal ik nog is een keertje kijken. Zal is even plaatsen wat al wel allemaal binnen is gekomen vandaag :)

Zadeldek Cambridge, Zadeldek Favouritas (denk ik, weet het niet zeker), Vest Jametta, Vest Ava, Uitrijdeken Equipo, de sokken haha, Schoudertas Diablo, Shirt Toro, Shirt Pepita, Shirt Landra, Shirt Gitana, Shirt Felipa, Shirt Anica, Pees- en kogelbeschermer Amparo, peesbeschermingset Favouritas, Jas Rodas of Solona, Horloge, het Hondenkussen en Hondenbed, Halsterset Tarro en halsterset Favouritas, Bodywarmer Dana en beide Baseballcaps.

En ik was al zo blij vandaag dat ik er 6 kratten kleding in had geknalt haha! De rest zal vast de komende dagen binnen stromen ;). Dekjes zijn wel in mooie felle kleurtjes. Heb me vandaag meer met de kleding bezig gehouden. Roze, paars, felblauw, lichtblauw, geel, van alles kwam voorbij.

@lrtje Fijn dat het met je doggie weer goed gaat!
@sry, wat een ongelofelijke ***zooi! Hoop zo dat het snel weer beter gaat. Paarden hebben en rijden is heerlijk maar zodra er wat is kan je wel door de grond heenzakken.. Hoop dat er snel duidelijkheid is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:01

Geel :O welke tint licht fel er tussen in?

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:13

Beetje er tussenin, Maar er komt nog meer binnen, van de shirts was het nog een beetje de neutrale kleuren op de felblauwe en zuurstok roze na. Ik houd jullie op de hoogte en ja we duimen nog steeds verder haha. Sta er voor deze week positiever voor dan week 5 zag ik al op de knhs site. Mocht het dit jaar niet lukken heb ik al met een collega besproken om volgend jaar misschien samen te komen als Epplejeckers hahaha :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:14

Ik ben nog opzoek naar een geel setje^^

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:58