Gisteren ook maar een veelzijdigheidsdekje aangeschaft, hou dagelijks de lijst in de gaten haha. Ik wil zooooo graag! Zit ook nog te twijfelen om springschoenen mee te nemen. Van de ene kant denk ik van ja zijn hoefrand moet beschermt worden, maar van de andere kant kan hij dan ook weer laks worden omdat het hem dan toch geen zeer doet.. Mmm moeilijk moeilijk
Ik hoop dat die regen onderhand is op gaat houden, dan kan ik aan zijn conditie gaan werken. Ook niet geheel onbelangrijk hahaha! Zucht, duim duim duim hahaha!

Allemaal!
Hoe ziet de HV Polo Cambridge er ui aan de rechterkant? Kan nergens nog op internet een foto van de rechterkant van het dekje vinden 
Maar 60 euro..
Lijkt me flink balen. Sterkte!! Ik ga proberen om de bp van het verzorgmeisje mee te krijgen.
als ze het willen krijgen ze het voor elkaar.
En ze was ook zo stijf als een plank. Vandaag afspraak gemaakt met de dierenarts voor verder onderzoek voor komende dinsdag. Begin het somber in te zien, dat het nog lang gaat duren..... Woensdag had ze me ook nog vol getrapt toen ik de deken wou op doen, loop al 2 dagen met een dikke blauwe knie
welke tint licht fel er tussen in?