Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:MissToseland hier op bokt maakt onwijs mooie foto's!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En deze heeft ze ook gemaakt, [ITP] Sprookjesachtig mooi door de lens van @CorinaPlat.nl
original schreef:Hele mooi foto's ! Die in het topic zijn ook erg leuk zeg!
Helaas woont ze wel erg ver van mij vandaan.. anders had ik haar graag laten komen!
Sita_ schreef:original schreef:Hele mooi foto's ! Die in het topic zijn ook erg leuk zeg!
Helaas woont ze wel erg ver van mij vandaan.. anders had ik haar graag laten komen!
Ja ze zit in Friesland, maar ze komt ook vaak aan de kanten van Lunteren, dus miss zou ze t kunnen combineren.
Je zou haar altijd eens kunnen vragen hoe of wat, dat staat vrij toch?

[MW] 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Debbie schreef:Zo, net de eerste training gedaan van het 30 day dinges![]()
Volgende keer maar even op de beneden verdieping doen... Elke keer als ik nu sprong stortte het huis haast in.. En bij elke beweging met mijn handen boven mijn hoofd sloeg ik de lampen van het plafond.
Debbie schreef:Ja vooral in mijn benen. Binnenkant bovenbenen en m'n kuiten. Achja.. een teken dat we echt iets gedaan hebben![]()
Vandaag een lezing van Lammert Haanstra bijgewoond, was erg interessant. Hij had het vooral over ruiterfitheid, veel balans oefeningen gedaan. Ben benieuwd of hij er straks ook bij is tijdens de instructieweek!

). Spoed de dierenarts erbij, die heeft haar in een soort gips gezet: immobiel verband. Ze mag dus helemaal niet bewegen eigenlijk meer. Maandag worden er foto's gemaakt van het straalbeen, om toch te kijken of ze geen breuk over het hoofd zien. Ik ben/was zo verdrietig... M'n lieve kleine meisje heeft alweer pijn, en alweer breekt ze dwars door de buut heen, en nu is ze - zelfs zonder reden - opnieuw stokkreupel... Ik zit echt met m'n handen in het haar, net als de dierenarts... Pfffff het is ons echt niet gegund geloof ik...