Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LeOnIe_me schreef:Ik heb voor de trein €140 betaald. Scheelt dat dan zoveel met jullie? Heb alleen nog geen idee hoe het vervoer in Londen werkt. Moet ik nog eens voor gaan zitten. Heb zojuist me kaartje in handen gekregen, helemaal happy! Reed er niet een bus van de oranje camping naar het HHH? Weet iemand trouwens waar vak 211 ligt in Greenwich?
Janine1990 schreef:LeOnIe_me schreef:Ik heb voor de trein €140 betaald. Scheelt dat dan zoveel met jullie? Heb alleen nog geen idee hoe het vervoer in Londen werkt. Moet ik nog eens voor gaan zitten. Heb zojuist me kaartje in handen gekregen, helemaal happy! Reed er niet een bus van de oranje camping naar het HHH? Weet iemand trouwens waar vak 211 ligt in Greenwich?
Vervoer in Londen is volgens mij vrij eenvoudig. Maar daar hebben we wel een gids voor![]()
daphnijntje schreef:Veel plezier allemaal! hoe laat begint morgen de paardensport?
Janine1990 schreef:daphnijntje schreef:Veel plezier allemaal! hoe laat begint morgen de paardensport?
Moet je even kijken op de site http://www.london2012.com en dan er een uur bij optellen.
Samy schreef:Oh maar Britisch mag je koffer, handbagage, camera en/of laptop tas. Daar kwam ik niet duidelijk uit.
Maar ik prop me laptop op Heathrow bij me gewone koffer