Wil heel veel van jullie ontmoeten!
 Wil heel veel van jullie ontmoeten!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

boooo schreef:Ossie96 schreef:Hoe is het terrein op Horse Event?
Dan kan ik even bepalen welke schoenen ik morgen aandoe haha!
Wilde het net vragen
 Morgen wordt het 24-28 graden, dus dan is het wel lekker om op slippers te lopen. Maarja, als het terrein ''sopperdersop'' is, is dat niet zo verstandig...
 Morgen wordt het 24-28 graden, dus dan is het wel lekker om op slippers te lopen. Maarja, als het terrein ''sopperdersop'' is, is dat niet zo verstandig... 

Jinte schreef:Hhilde schreef:Jullie komen morgen toch wel allemaal even kijken bij de Finca Linda stand?Wil heel veel van jullie ontmoeten!
Waar ben je aan te herkennen? Ik ben nooit zo'n held met zomaar op mensen afstappenVond t al heel wat dat ik vandaag in de bokt lounge ben geweest!
 Ga zeker wel in de bokt lounge kijken (zowieso om mijns tem uit  te brengen op foto
 Ga zeker wel in de bokt lounge kijken (zowieso om mijns tem uit  te brengen op foto  ) Zal het hopelijk onthouden om even langs jullie stand te komen
 ) Zal het hopelijk onthouden om even langs jullie stand te komen  Maar eerst natuurlijk de dravertjes
 Maar eerst natuurlijk de dravertjes  

)
 )

Ik kan wel mn stalschoenen aan doen, maar dat is zo lelijk onder een spijkerbroek
 Ik kan wel mn stalschoenen aan doen, maar dat is zo lelijk onder een spijkerbroek  

Het is echt een dagje uit dus dat mag wel wat kosten maar dan moet het wel eetbaar zijn natuurlijk. Overleg nog even want komen toch langs de supermarkt morgen maar dan weet ik dat het tenminste niet weer zo was als 2-3 jaar geleden.
 Het is echt een dagje uit dus dat mag wel wat kosten maar dan moet het wel eetbaar zijn natuurlijk. Overleg nog even want komen toch langs de supermarkt morgen maar dan weet ik dat het tenminste niet weer zo was als 2-3 jaar geleden. Eigenlijk is dat toch wel iets wat standaard HE is. Al heb ik het nog wel kunnen voorkomen door een tactische parkeerplek uit te kiezen (kunnen er goed op tijd zijn).
 Eigenlijk is dat toch wel iets wat standaard HE is. Al heb ik het nog wel kunnen voorkomen door een tactische parkeerplek uit te kiezen (kunnen er goed op tijd zijn).