@Marlies:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:@Mariska: Ik hoop ze daarvoor niet in te hoeven zetten...Ik had het afgelopen winter toen ik paar mensen op ging halen vanaf het station. Die konden dus mooi even duwen...
Nu gelukkig een andere auto, maar ja geen 4x4.
@Marlies:Als ik die foto mag maken dat jullie achter elkaar aan aan het hollen zijn.
Of weer een hek-actie hebben.
Jinte schreef:Bagheera_206 schreef:Ik heb Folkwoods en Lowlands overleeft dus dan moet dagje regen op HE ook wel lukken. Regenpak of paraplu of poncho mee en laarzen. Komen we een heel eind. Alleen niet zo praktisch als je ook je camera mee wilt nemen en hopelijk krijg ik mijn auto uit de blubber...
En als je auto niet uit de blubber komt heb je altijd nog 3 dames bij je die kunnen duwen
Bagheera_206 schreef:@Mariska: Ik hoop ze daarvoor niet in te hoeven zetten...Ik had het afgelopen winter toen ik paar mensen op ging halen vanaf het station. Die konden dus mooi even duwen...
Nu gelukkig een andere auto, maar ja geen 4x4.
@Marlies:Als ik die foto mag maken dat jullie achter elkaar aan aan het hollen zijn.
Of weer een hek-actie hebben.
rockwitch schreef:Ik ga wel achter Marlies aan hollen hoor, geen enkel probleem. Dat wordt de bokt foto van het jaar haha.
lifaya schreef:wie hebben hier allemaal wel accreditatie gekregen?