Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:ik heb ooit ergens gelezen dat zand de schuurplekken veroorzaakt..???? Tuig goed schoonmaken na het rijden en erg goed poetsen. Er zou absoluut geen zandkorreltje mogen blijven zitten.
Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben, ik denk ook maar even mee
No_No schreef:ik heb ooit ergens gelezen dat zand de schuurplekken veroorzaakt..???? Tuig goed schoonmaken na het rijden en erg goed poetsen. Er zou absoluut geen zandkorreltje mogen blijven zitten.
JoyCiej007 schreef:No_No schreef:ik heb ooit ergens gelezen dat zand de schuurplekken veroorzaakt..???? Tuig goed schoonmaken na het rijden en erg goed poetsen. Er zou absoluut geen zandkorreltje mogen blijven zitten.
tuig is altijd prima schoon, blijft ook geen zand aan klevenoksels, onderbuik en singelplekken e.d. worden voor het optuigen héel goed geborsteld en schoon gemaakt, maar het is bij Ot gewoon overduidelijk het leer waar ze tegenaan loopt en de gespen.
JoyCiej007 schreef:omdat ik brancardbeugels heb en binnen en buitensingel aan één stuk zijn, zitten de gespen erg laag en liggen dus 'bovenop' het leer; al is het naar mijn idee meer het leer waar ze tegenaan loopt. Is lastig uitleggen zo'n constructie als je het niet hebt gezien, kan v/d week wel even foto maken.