Jullie zagen er weer super uit en de onderdelen die ik gezien heb, heb je in ieder geval dubbel en dwars verdiend gewonnen! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jullie zagen er weer super uit en de onderdelen die ik gezien heb, heb je in ieder geval dubbel en dwars verdiend gewonnen!
van je (aller grootste) fan

).
.HumbleTalent schreef:Jullie missen Xono zijn punt denk ik een beetje.
Barrelracen kan dermate indruk maken op het paard dat het vervolgens in de normale onderdelen verstoord reageert op het publiek.
Daarbij heeft barrelracen een verhoogt risico op blessures, indien het niet op een goede manier getraind en uitgevoerd wordt (zoals 90% van de combinaties op het NK). Deze risico's zou je niet willen lopen met een duur/ dan wel normaal paard, indien je deze serieus voor de sport inzet.
HumbleTalent schreef:Jullie missen Xono zijn punt denk ik een beetje.
Barrelracen kan dermate indruk maken op het paard dat het vervolgens in de normale onderdelen verstoord reageert op het publiek.
Daarbij heeft barrelracen een verhoogt risico op blessures, indien het niet op een goede manier getraind en uitgevoerd wordt (zoals 90% van de combinaties op het NK). Deze risico's zou je niet willen lopen met een duur/ dan wel normaal paard, indien je deze serieus voor de sport inzet.