De mijne gleed uit aan de lijnen, was gewoon in een handgalop en tada, hij ging erbij liggen,..... Keek me een keer verbaast aan en kwam weer in de benen en ging zo door met zn werk, komiek!
Ik had dinsdag oefenspringen in de categorie 40-60 En jullie verklaren me vast voor gek .. Maar, weer op dezelfde pony! Voor degene die het dressuurfilmpje niet gezien hebben: http://www.youtube.com/watch?v=WPU9AeI8h7M
Maarja, ik wilde dus gaan springen op die pony! Het inrijden ging SUPER GOED! (op 't filmpje zijn dat de eerste foto's, daarna komen de bloopers pas)
Ik baal dr echt van dat mn blooper van een paar weken geleden er niet op film staat.. Heb nog wel een leuke van voltige. Maar ik moet de foto's nog krijgen.
marco_anne
Geplaatst: 18-06-09 13:24
Wat een pony zeg! Respect voor jou ook! Wij hebben een manege, kan zo niet 1 klant bedenken die op zo'n pony rijden wil whaha
Ohw whahaha the misfortunes van jouw rijden op die pony zijn echt hilarisch Echt respect dat je er nog zo op blijft zitten en niet uit je dak gaat!
Mariska_R
Geplaatst: 18-06-09 15:55
Of het echt een blooper is weet ik niet..maar omstanders dachten dat we door de kantineruit naar binnen zouden vliegen..
Hij was nu alweer aan het landen,op de foto...maar Wimbledon kon heftig bokken
Chernique
Geplaatst: 18-06-09 15:57
_Denise_ schreef:
Ohw whahaha the misfortunes van jouw rijden op die pony zijn echt hilarisch Echt respect dat je er nog zo op blijft zitten en niet uit je dak gaat!
Dankjeweel! Haha, nee ik ga niet zo uit me dak als hij dat doet ;p vind 't meer hilarisch XDD Naja.. totdat ik er 4462x naast lig, dan wordt het een ander verhaal