waarom ga je niet met de trein dan die stopt nog dichter bij equitana dan waar de parkeerplaatsen zijn...
curly2day
Geplaatst: 20-03-09 22:35
smokey17 schreef:
Nogmaals een oproepje of iemand een plekje voor mij heeft.
Heb echt al vanalles geprobeerd
Moet toch echt eens aan mijn rijbewijs gaan beginnen.
Nee sorry, echt niet we zitten vol !
ZarcoTje
Geplaatst: 20-03-09 22:36
Eindelijk,bijna zondag ! Dan ga ik ! Voor de 1ste x naartoe,ben érg benieuwd !
Hoop dat de prijzen voor dekje,getten/bandages & eventueel wolletje niet te hoog liggen,anders ouders maar even bedelen om geld van mijn spaarrekening af te halen
RoosIris
Geplaatst: 20-03-09 22:38
kadansjee schreef:
waarom ga je niet met de trein dan die stopt nog dichter bij equitana dan waar de parkeerplaatsen zijn...
Omdat ik dan 5,5 uur heen en 5,5 uur terug moet. En 30 keer overstappen. Is gewoon niet te doen.
hmmm wil eigenlijk wel nog een keer... was de eerste dag, misschien nu nog meer aanbiedingen? en heb toen niet alles kunnen zien... maarja niet veel geld meer over en geen vervoer, dat is lastig dus haha
Zondag is het de Equitana Finale,weet iemand eigenlijk wat het dan allemaal inhoud qua shows ? Op Equitana kan ik nergens de programma's v/d dagen vinden.
Denk dat ze dan alles show's kort herhalen met net even dat extra ... In de paardenkrant stond er vandaag ook een stukje over
Jeaulijn
Geplaatst: 20-03-09 23:27
Weet iemand iets over het bestellen van een 'SchönerTagTicket'? Ik kan alleen info hierover vinden dat het bestaat, maar waar ik dat kan bekijken of prijzen vanaf Enschede kan opzoeken is me een raadsel.. Hoe is de weg naar Essen met de auto? Druk? Of druk omdat Equitana is?
Ik kan ook beter beneden terecht dat hutje mutje lopen is niks voor mij wil er dan ook niet eens gaan kijkenals het zo druk is ..
ratjelover
Geplaatst: 21-03-09 11:46
ZarcoTje schreef:
Zondag is het de Equitana Finale,weet iemand eigenlijk wat het dan allemaal inhoud qua shows ? Op Equitana kan ik nergens de programma's v/d dagen vinden.
Moet je even op de duitse versie van de site kijken, daar staan alle dagprogramma's op
mag ik vragen: is het erg druk met mensen? Ik loop met gebroken pols en ben bang dat mensen tegen me aanstoten kan ik echt nog niet hebben. Dus is het echt "kudde" druk of kun je wel gewoon lopen?
IKbenEllen
Geplaatst: 21-03-09 13:01
Dinsdag kon je wel gewoon lopen hoor, maar ik hoorde dat dat wel de rustigste dag was... beneden is het zowiezo wel rustiger dan boven, daar heb je echt zo'n markt gevoel
Ja ik ga morgen naar de finale dag dan zal het wel poep druk zijn of niet? Man ik weet het niet heb me zo verheugd erop maar is het slm om te doen dat is de vraag. Vriendje heeft heel lief aangeboden om mee te gaan als ik me dan beter voel. Maar wil graag weten wat ik kan verwachten zijn er vorige keer mensen de laatste dag geweest? En hoe was het qua drukte?
De drukte viel op de laatste dag best mee. Natuurlijk wel bij de stands waar alles uitverkoop is! Ik denk dat nu bij alles wel 70% procent afgaat.. dus daaar heb je wel weer mazzel mee