Nextdomino schreef:Krijg inmiddels kat op mijn lap.Zit mij aan te kijken wat ik hier op dit vreselijk tijdstip aan het doen benEn ik vraag mij dit ook af.haha jij ook al
LoveLita schreef:Die freundlige Deutscher moet ekkes zunne mond houden, dan kunnen we de muziek ook nog wat horen Pas maar op straks zoekt hij frits op via bokt
Ik vond die schimmel echt net een tennesee walking horse. Echt geen zak aan. Wat een naaimachine in de baan
Storm schreef:Nextdomino schreef:Krijg inmiddels kat op mijn lap.Zit mij aan te kijken wat ik hier op dit vreselijk tijdstip aan het doen benEn ik vraag mij dit ook af.haha jij ook al Mijn hond kijkt mij erg geïrriteerd aan.
Mijn hond ligt op een kleed naast me op de bank. Snurken dat ze kan haha! Maar altijd zo lief ons te klein gebleven labrador
nou goedenmorgen/-nacht allemaal!!! Ook wekkertje gezet...maar Kür op TV.......ver te zoeken (live niet in ieder geval....fijn zeg :S:S)
Sjoert schreef:Ik vond die schimmel echt net een tennesee walking horse. Echt geen zak aan. Wat een naaimachine in de baan geweldig toch, heb me suf gelachen! Het is wel lef zeg, prachtig