Horse-event 2008!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: Horse-event 2008!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:16

nah, niemand stond voor schut met vragen, ook jij niet Pubelia!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:29

tja soms voel je dat. Ben niet zo goed om in de belangstelling te staan. Bloos

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:35

Nee, maar je hebt wel je vraag gesteld en Annemarie gaat je helpen. En dat is meer dan genoeg waard...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:38

annemarie? Had al mn moed verzameld (en da is nie veul Haha! ) en heb het gewoon gevraagt. Geloof me dit zou je niet vaak van mij zien.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:40

En het dan toch doen is dapper, en reden om trots op jezelf te zijn Ja

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:43

weet je waar ik trots op ben Haha! Omdat ik paarden snoepjes lekker vind Haha!

nee zonder dollen ja ben ik ook, maar kan er toch niet door slapen door heel horse event Haha! Och kleinigheidje hou je toch Knipoog

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 05:52

foto's van de zondag....en de zaterdag vindbaar, als impressie en
met een link naar de zaterdag, en naar de zondag...

http://dressagefjordsjolvir.come2me.nl/817269/Horse-Event-2008

op zaterdag:
Gelders paard
Fjorden
Voltige
Lipizaner
draver met sulky

op zondag:
Lipizaner
Welsh Cob
Fries
Monty Robberts
Imke
Paarden voetbal
Fjorden demo
Menorca's
Pimp my pony
authentiek gerij (op de weg)
tinker
longerende mini

Vliegend Hert!
Afbeelding

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:36

weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:38

pubelia schreef:
Volgens mij stond ik behoorlijk voor schut bij mij vraag Bloos

ik denk dat ik zo'n vermoeden heb wie je bent en als jij bent wie ik denk dat je bent (en aan de andere reacties te lezen ben je dat inderdaad) vond ik je vraag ook hélemaal niet voor schut juist knap dat je dat durfde te vragen! Ja

ik stond pas voorschut omdat ik niet meer uit m'n woorden kwam hier op bokt kan ik tenminste over m'n argumenten nadenken en nu achteraf heb ik er nog over nagedacht van wát ik precies bedoelde en nu weet ik 't pas Huilen van het lachen (zeg maar)

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:43

Maartje1990 schreef:
weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer

Wat ik nog veeeeeel jammerder vond was dat het programmboekje zei dat het in de fokkeij piste was. Ik heb daardoor een groot gedeelte gemist... En het was iets dat ik echt persé wilde zien...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:44

Lekker koop je een duur boekje is die nog fout ook Nagelbijten / Gniffelen ik ga volgend jaar lekker printen. En dat voor een belg Cool
Laatst bijgewerkt door lesilla op 15-09-08 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:44

MyrtheNH schreef:
Maartje1990 schreef:

Wat ik nog veeeeeel jammerder vond was dat het programmboekje zei dat het in de fokkeij piste was. Ik heb daardoor een groot gedeelte gemist... En het was iets dat ik echt persé wilde zien...

ja? want volgens mij stond in het programma boekje van bente de bit piste Clown

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:48

Wie liepen er eigenlijk met de t-shirts:

pas op ik bok Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:52

MyrtheNH schreef:
Maartje1990 schreef:

Dat is niet waar. Knipoog

Programmaboekje bij de Bit-ring:
(tijd) Paardenkrant Rassendefilé
Alle rassen verzamelen!

Programmaboekje bij de Fokkerij-wereld:
(tijd) Paardenkrant Rassendefile in de BIT-piste
Alle rassen verzamelen!

Volgende keer misschien beter lezen. Vork

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:54

Hinke schreef:
Fiffill: dat geloof ik pas als ik het gezien heb Knipoog Ik heb maar weinig paarden gezien die dat echt doen aan de lange lijnen. Emiel voest deed dat, als ik af ga op wat hij vertelde tijdens zijn clinic vanochtend, vandaag ook, maar jammer genoeg zag je het helemaal niet. Het leek iig in niks op wat imke doet. Ook de schouderbinnenwaarts leek er niet echt op. (dat is op zich mss niet erg, maar geef er dan een andere naam aan Tong uitsteken )

Hunter douglas is idd enorm imponerend Ja

Ga binnenkort foto's op Bokt zetten. Haha!

En Dioxide jou hebt ik ook gezien. *LOL* Pubelia vast ook wel maar niet herkend dan. En verder alle moddies, dat vond ik leuk om te zien wie er nu achter die groene namen zaten. Vork

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:58

Zo, dat was me het dagje wel!
In totaal 8 uur reistijd, en een uurtje of 6 op HE rondgestruind. Ik vind het heel erg leuk!

En Dowski en ik hebben zelfs Bart nog verteld dat we fan van hem zijn. Huilen van het lachen

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 08:32

Gelukkig ben ik niet de enige die het een duur dagje vond. Vooral het eten viel me erg tegen qua prijs/kwaliteit. Parkeren kon je vooraf weten, stond aangegeven op internet. Maar dat eten...
Volgende keer neem ik zelf wel de krentenbollen mee!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:19

Maartje1990 schreef:

Inderdaad, dat viel me ook op. Terwijl haflingers toch een heel veel voorkomend ras is.. Ook in de fokkerijwereld (of hoe heette dat) was geen haflinger te zien. Maar gelukkig reed monty wel op een echte haflinger Haha!

roosje78 schreef:
Gelukkig ben ik niet de enige die het een duur dagje vond. Vooral het eten viel me erg tegen qua prijs/kwaliteit. Parkeren kon je vooraf weten, stond aangegeven op internet. Maar dat eten...
Volgende keer neem ik zelf wel de krentenbollen mee!

Koffie was 2,5 euro Verdrietig Ik had idd mijn eigen eten meegenomen. Parkeergeld kon je je trouwens goed besparen door een om half acht of acht uur pas weg te gaan, toen waren de controleurs ook weg (of ben ik nou heel slecht? Tong uitsteken )

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:33

hinke: nee hoor. ik ben zaterdag ook pas laat weg gegaan en was mijn peakeerkaart vergeten te vragen bij de hypo.. dus we zijn gewoon naar de auto gelopen op goed geluk en toen stond er idd niemand meer Tong uitsteken

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:48

Ik weet in ieder geval wel een ding zeker: volgend jaar ga ik op zijn minst 2 dagen. en fiffill: ik heb mijn boekje nogmaals nagekeken, in de bitring styons een ander programma. (misdruk/andere druk wellicht?)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:53

Wat was ik blij dat ik mijn eigen lunchpakket mee had! Haha!
Lekker drinken mee, stokbroodjes gezond en nog wat andere lekkernijen!
Scheelt weer een hoop geld. Had wel verwacht dat het duurder zou zijn dan normaal,
dus ik was goed voorbereid! Haha!
(Vond dit overigens wel heel erg duur hoor.. €2,50 voor een broodje kroket bijvoorbeeld, €3,- voor een
patatje met..)

Was leuk gisteren, Horse event!
Vooral de springclinic van Raijmakers!
Dat bruine paard, fijn beest zeg! Bloos!

Ook nog even bij de Bokt Lounge geweest! Haha!

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:05

Ik ben zaterdag geweest en vond het leuk Ja
Heeft iemand ook de les van Tineke Bartels gezien die zaterdag? Met dat ontzettend onregelmatig stappend en dravend Z2 paard? En de ubergave Zaint Tropez?

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:07

Tja wat moet ik zeggen.
Ga al heel wat jaren naar Horse-event. En dit was het 1 jaar dat ik thuis kwam met geen motivatie.
Grof gezegd vond ik het programma een herhaling van vorig jaar.
Het beste voorbeeld is denk ik toch wel de afsluiting, anky imke en monty.
Vorig jaar was dit team verband er ook, en deden ze precies hetzelfde. Het is niet erg dat dit teamverband nog een keer aanwezig is maar doe dan iets anders Bloos Gaaaap
Oke de Menorquina (schrijf je dat zo?? ) waren nieuw
Maar vorig jaar was er precies zo'n kur welliswaar zonder dat gesteiger Koe maar met friezen.
Vond het echter wel ammusant. Vork
Annemarie van Toorn met Fiji was vorig jaar Leo.
Iedereen vond het wel leuk, maar doe nou iets vernieuwend bijvoorbeeld met een paard wat veel stress heeft op groot terrein. Laat zien aan de mensen dat die stress kan worden overwonnen ook zonder schoppen en slaan, of neem iets van een trailer probleem.
Tot zover het programma.
Daarnaast de consumpties SCHANDALIG gewoon. Geld, geld! 2,40 voor koffie.
En dan voor die koude sauzijzenbroodjes ook nog eens goed betalen.
Vette patat die niet gaar was (lees was gewoon nog groen) 3,- !! Boos!
Kan daar niet bij. EN TJA IK WEET OOK DAT JE OP EEN EVENT BENT EN NIETS IETS KOOPT VOOR 1 EURO Knipoog
En dan het ergste. de WC'S!!!! 30- cent voor en wc bezoek.
terwijl je al geld betaald voor entree, en nee dat is geen 10 euro en 5 euro parkeergeld.
Al met al vind ik horse event veel commercieler geworden. en dat is erg jammer.
Ook de standjes vond ik weinig innoverend. niet echt iets nieuws ten opzichte van vorig jaar.
Nogmaals heb ik alle respect voor de mensen die de diverse clinics hebben verzorgd (ijsbrand, monty, anky, imke, menorquina;s mensen e.d)
Ik vind het dan ook erg jammer dat ik moet zeggen.

,,weet niet zeker dat ik volgend jaar weer ga"

en dat is echt jammer kom er al 5 jaar Verdrietig

en dit is dus MIJN MENING! Tong uitsteken Knipoog Vork

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:22

Pubelia...
Vragen zijn er om gesteld te worden, daar hoef je je niet voor te schamen. Jammer dat er dan niet voldoende tijd is op zo'n moment om er dieper op in te gaan maar misschien is zo'n cursus juist dan wat voor je.Of dat nu bij Monya is of bij iemand anders....gewoon kijken wat bij je past..

Eten vond ik schandalig duur en kwalitatief bar slecht.
Parkeren a 5 euro, maar de kaart wordt niet ingenomen..
Toiletten a 30 ct per keer....voor een dergelijke toegangsprijs had dat best gratis gemogen. Bovendien waren ze te vies om aan te pakken...brrr...

Heb verder erg veel bokkers gezien, leuk om ook eens de koppies te zien achter de berichtjes.. Haha!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:25

Ik ga idd wel met jou mee angelique...
heb de meeste clinics van Monty overgeslagen..

Ik vind overigens het werken met leadrope wel intressant, weet niet of dit vorig jaar ook was.. Maar, dat is mijn enige motivatie voor dit jaar..

En idd.. schandalig..grof duur