Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pubelia schreef:Volgens mij stond ik behoorlijk voor schut bij mij vraag
Maartje1990 schreef:weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer
MyrtheNH schreef:Maartje1990 schreef:weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer
Wat ik nog veeeeeel jammerder vond was dat het programmboekje zei dat het in de fokkeij piste was. Ik heb daardoor een groot gedeelte gemist... En het was iets dat ik echt persé wilde zien...
MyrtheNH schreef:Maartje1990 schreef:weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer
Wat ik nog veeeeeel jammerder vond was dat het programmboekje zei dat het in de fokkeij piste was. Ik heb daardoor een groot gedeelte gemist... En het was iets dat ik echt persé wilde zien...
Hinke schreef:Fiffill: dat geloof ik pas als ik het gezien hebIk heb maar weinig paarden gezien die dat echt doen aan de lange lijnen. Emiel voest deed dat, als ik af ga op wat hij vertelde tijdens zijn clinic vanochtend, vandaag ook, maar jammer genoeg zag je het helemaal niet. Het leek iig in niks op wat imke doet. Ook de schouderbinnenwaarts leek er niet echt op. (dat is op zich mss niet erg, maar geef er dan een andere naam aan
)
Hunter douglas is idd enorm imponerend
Maartje1990 schreef:weet je wat ik nu zo jammer vond dat toen alle rassen in de bit ring kwamen, dat daar de haflinger aan ontbrak! Als er toch 1 ras bij had moeten lopen was het de haf wel idem met fjorden (maar die waren er dus wel) vond ik toch jammer
roosje78 schreef:Gelukkig ben ik niet de enige die het een duur dagje vond. Vooral het eten viel me erg tegen qua prijs/kwaliteit. Parkeren kon je vooraf weten, stond aangegeven op internet. Maar dat eten...
Volgende keer neem ik zelf wel de krentenbollen mee!