Op naar een volledig herstel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:JIJ kent je pony het beste, JIJ weet het best wat voor hem goed is. Enkel jij en JIJ alleen mag en kán beslissen of ie op is of niet. Jij zal wel het beste zien én voelen wat ie beste krijgt enzo.
Ik vind dan ook niet dat mensen het recht hebben om hun ongezouten, grove mening te uiten ivm dit geval. Zij kennen (meestal) de pony niet, weten niet hoe hij op dat moment is enzo... Neen, vind het geen manier van doen om mensen op zo'n (laffe) manier aan te vallen.
Ben er ten stelligste van overtuigd dat jij, Tita, alles doet wat in je mogelijkheden ligt om je pony het zo makkelijk mogelijk te maken.
tita schreef:Ik vind niet dat ik het kan maken om hier een heel verhaal te gaan vertellen over die zak. Ik ga om 13.55 ff bellen naar de kliniek en hopelijk is mijn arts er en doe ik mijn beklag....
Citaat:verwijten schieten we niets mee op,wat ik mij wel afvraag;hebben jullie een middel in huis tegen koliek?
het volgens mij wel zo hoe eerder je in geval van koliek een pijnstiller/spierverslapper inspuit,het meestal erger voorkomt,ik heb z'on flesje in huis,gekregen van de da toen mijn paard tekenziekte had,de medicijnen die hij voor de tekenziekte kreeg zouden als bijwerking koliek hebben...gelukkig had hij nergens last van.
De da zei toen in geval van twijfel inspuiten!het kan geen kwaad ,en als het ingeval van koliek niet werkt is er sprake van een slag in de darm(dat is hier in frankrijk,waar ik zit,een verloren zaak...)het middel heet dipyralgine.