randy123 schreef:asjemenou schreef:Vond dat wel een hele leuke, sorry.![]()
Die had drie heel correcte gangen, kwam er achter goed onder, kon heel goed schakelen en liep constant met de schoft omhoog! Had een mooi front.
Dit paard werd zeer correct voorgesteld, maar met name bij de verruiming in draf mocht hij zijn achterbeen veel meer ondertreden en werd hij wat traag (achter) verder wel een fijn dier.
Dit klopt helemaal!

Watson heeft 3 hele mooie basisgangen, vooral de galop. Maar de verruiming mag inderdaad meer bergopwaarts en meer van achteren komen. Verder mag de draf ook wat meer verhevener, maar daar zitten wij momenteel nog niet mee. Hij is nog erg jong en erg groen en dit was zijn 1e grote concour
beetje jammer maarja...

ze was een beetje leeg had haar te lang ingereden want ik had het een beetje onderschat hoe zwaar het nog is om dat kwartier in de ring te rijden. ik had 60.5 punt wat nog veel was mijn cometaar: stap, moeilijk nagevelijk te houden draf, moeilijk nagevelijk te houden galop, moeilijk nagevelijk te houden gedragenheid en souplesse, laat zich moeilijk verzamelen algemene indruk, paard staakt af en toe en dan tot slot, functionaliteit en correctheud enxtrerieur, talent vol paard
iets wat week in rug