Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bambi76 schreef:Indd je kan wel alle risico's nemen en dan met lege handen komen te staan. Ik had ook wel het idee dat Edward heel erg gespannen was. Lingh kan beter en Edward ook. Nu op naar vrijdag! Ik vond bij die Deen toch die staart een erg storend beeld geven.
Tyrza schreef:Schwung, enig idee wat voor een druk er op de schouders van die jongen stond??
hananya schreef:bambi76 schreef:Indd je kan wel alle risico's nemen en dan met lege handen komen te staan. Ik had ook wel het idee dat Edward heel erg gespannen was. Lingh kan beter en Edward ook. Nu op naar vrijdag! Ik vond bij die Deen toch die staart een erg storend beeld geven.
Dat was vooral heel erg op de laatste AC lijn, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nog meer keek naar die benen!![]()
En de jury blijkbaar ook...
amondi schreef:zijn alle nederlanders door naar de speciaal? ( behalve dan Suzanne klein.....)
bambi76 schreef:Hij moet zich eerst nog selecteren voor de kur...
Cayenne schreef:bambi76 schreef:Hij moet zich eerst nog selecteren voor de kur...
Sorry, bedoelde de Special![]()
Positief denken he
amondi schreef:zijn alle nederlanders door naar de speciaal? ( behalve dan Suzanne klein.....)