Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:Hij zal zijn goede flow niet willen onderbreken, er kan nog van alles gebeuren en tegen zitten. Maar het lijkt mij ook een stuk comfortabeler op het HSHij heeft nog maar een half uurtje rijtijd dus dat wordt sowieso buiten slapen voor hem dan. Snap eigenlijk niet zo goed waarom hij voor dat ene halve uur niet gewoon blijft.
Citaat:RL has become a legend as the nomadic horsemen and women hear of him and has been greeted as an honored guest.
Citaat:When @erikcooperadventurist first interviewed him last year for a spot in this year’s race, he said his reason for wanting to compete in the @mongolderby was to accept the challenge of selecting and managing a good horse across a historical, storied and difficult landscape. To interact with legendary and best horsemen of all time. To test his skill, his nerve and his mental fortitude. To experience and compete in the ultimate horse event that will exceed all his past experiences. He also commented that -“I’d hate to think I can’t…”
Grit schreef:Warboel, dan is dat nog een extra stap geweest om te zetten, los van alle vele moeilijke stappen om in de Derby te komen.
Begrijp ik het dan goed dat ze zelf een vorm van autisme heeft? Misschien te persoonlijk, dus je hoeft niet te antwoordenMaar aangezien ze een buddyhond heeft vind ik het wel erg stoer dat ze nu zonder deze steun het avontuur aan gaat. Was het de onweerstaanbare uitdaging om het toch te gaan doen of wilde ze bewust grenzen verleggen?