Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.
Toch nog leuke aankopen gedaan,1e prijs bij het raddraaien gewonnen en veel snoepdingen en eetprobeerseltjes
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet
Kelly_ann schreef:De goedkoopste Roeckl die ik kon vinden waren € 27,50 voor de soft grip.
Uvex niet naar gekeken, stofje van Roeckl blijft beter.
zorro schreef:Ik zou met een busreis, maar die is afgeblazen: te weinig opgaven. Kak
Citaat:Chamion - Sabrina
jesss_amigo - Jessica
xXutopiaXx - Natasja (incl. vriend en een vriendin)
Duality - Justine
JudithO - Judith
Maddoxx - Morgane (incl. vriendin)
Maddoxx schreef:Lowara schreef:Platte voeten gelopen vandaag, en ook geeindigd als gekkies met een gekochte trolley My god wat een gewicht hadden we! Vond het prijstechnisch niet altijd even goed eigenlijk, heb regelmatig gehad dat ik wist dat het bij divoza 50% goedkoper was.
[ [url=m/pU5AYh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RfuzJ6.jpg]Afbeelding[/url] ] voor de shet
Leuk! Wat was die eerste prijs?
zorro schreef:Nee op de zondag. Daarvoor waren maar 14 aanmeldingen. Ik heb hier in het noorden geen andere busmaatschappij kunnen vinden.
Zelf rijden lukt niet, en mijn vriend wil wel mee, maar die moet voor mijn paard zorgen, die is kort geleden geopereerd en heeft overdag toch zorg nodig. En paard gaat natuurlijk sowieso voorach, ik sla met liefde over hoor voor haar. Over twee jaar maar weer kijken!
En het is een troost dat ik iedereen hoor zeggen dat er geen echte koopjes zijn
Tsplendid schreef:Ik heb ook een hele leuke en vooral gezellige dag gehad
Mijn aankopen:
[ [url=m/KvNwEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat free stuff:
[ [url=m/cKCAWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wat er in mijn Louven goodiebag zat:
[ [url=m/WeJRR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
wendyh schreef:Tsplendid schreef:Ik heb ook een hele leuke en vooral gezellige dag gehad
Mijn aankopen:
[ [url=m/KvNwEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat free stuff:
[ [url=m/cKCAWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wat er in mijn Louven goodiebag zat:
[ [url=m/WeJRR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij welke stand kan je die quick knot krijgen?