Ik tel vast af voor over twee jaar kijk er wel naar uit om al jullie verhalen en aankopen weer te lezen en te zien
spatter
Geplaatst: 06-03-17 15:33
Ik ga de 20ste Net kaartjes via de KNHS bestelt, heeft dat lidmaatschap ook nog eens zin.
Normaal ga ik altijd donderdags op westerndag maar mijn man en dochter konden op maandag. Mijn dochter is er nog nooit geweest omdat ze altijd school had, die zal haar ogen uitkijken.
ikkeniet
Geplaatst: 06-03-17 16:37
Bagheera_206 schreef:
Gelukkig is de sticker ook niet zo heel duur.
Maar je zal maar net doordat je een nieuwe sticker moet aanschaffen net in een andere mileucategorie komen, waardoor je de stad niet meer in mag komen. ( is mij dus overkomen, auto is dus nu in gele categorie gekomen en was groen)
Hier ga ik ook de 22ste, samen met Lori! Ik ging eerst de 18de al, maar nu viel mijn les weg de 22ste dus kon ik wel gewoon doordeweeks gaan. Omdat dit mijn eerste keer is en ik toch optimaal wil genieten van dit evenement, toch maar de voorkeur gegeven aan doordeweeks!
Hehe wij hebben ook kaartjes. Wat een k*t site. Eerst helemaal lopen zoeken hoe dat moest met die code van de knhs, we waren al bij betalen en nog steeds geen vakje voor de code gezien. Bleek dat je via de link van de knhs moest. Oké. Maar dan moesten we de 2 dagkaartjes voor de volwassenen apart van die van de kids bestellen anders was het even duur. En dan de kaartjes voor de show nog....
Je moet ze inderdaad via de link bestellen. Ik had bijna kaartjes voor een verkeerde dag maar gelukkig op tijd kunnen aanpassen. De site zelf is niet echt duidelijk.
Gezellig, topic! Ik ben er ook bij! Inmiddels redelijk ervaren, maar toch leuk om jullie tips te volgen! Was de milieusticker alweer bijna vergeten... Verdrongen denk ik...
Moet zeggen dat ik de gratis samples de vorige keer vond tegenvallen eigenlijk... Vrijwel alles kostte een euro. Ik vind het juist leuk als de verhouding gratis krijgen en koopjes scoren een beetje gelijk is Blijf wel een Nederlander he, we moeten onze cultuur in stand houden
spatter
Geplaatst: 07-03-17 09:35
Was vorige keer inderdaad nog maar weinig gratis. Heb jaren terug eens een hele boel kleine flesjes kunnen scoren van manenspray ,hoefspray tot spierspul maar dat was er de laatste keer ook niet meer.
Is het mogelijk om die link door te sturen naar niet-leden? Ik heb de kortingscode van de KNHS. Maar als ik het goed begrijp kan ik het dus niet (meer?) direct ingeven via de ticketmaster?
stijntilla
Geplaatst: 07-03-17 10:13
Gisteren kaartjes besteld, was inderdaad een hele onderneming, helemaal omdat ik geen creditkaart heb en schijnbaar uit heb staan dat ik naar buitenlandse rekeningen mag overmaken, maar ik heb ze;)
Vorige keer heb ik overigens juist heel veel gratis gekregen! Met name voer. Vaak moest je je wel aanmelden vooraf op fb pagina's, dar heb ik nu niet gezien.. (voer uiteraard op het einde halen, want dat is verrekte zwaar..
spatter
Geplaatst: 07-03-17 10:16
Ik had problemen met betalen met mijn Belgische ING bank maar gelukkig heb ik ook een Nederlandse ING rekening en dat werkte wel gelijk. Gekozen voor de onderste optie trouwens.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de app? Ik probeer een programma samen te stellen, maar moet me steeds opnieuw inloggen en hij lijkt mijn voorkeuren ook niet op te slaan
Jaime_
Geplaatst: 08-03-17 00:20
Eefje1987 schreef:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de app? Ik probeer een programma samen te stellen, maar moet me steeds opnieuw inloggen en hij lijkt mijn voorkeuren ook niet op te slaan