Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Als ik dan zie dat ik zelfs PB's krijg van mensen die haar hadden willen kopen als ze nog wel een dragelijk leven kon hebben maar niet meer bij mij kon blijven, man kippenvel. ruitje schreef:Cheyenne wat een prachtige tekst.
Een vriendin van mij appte mij gister dat ze door dit topic op Bokt het idee kreeg dat Graas haar taak op aarde gewoon al klaar was, omdat ze mij zoveel geleerd had maar ook andere mensen uit( en zelfs buiten) dit topic. Ik vind dat een mooie gedachte waar ik mij aan vast houd. *knip*
Bedankt voor een topic dat een kijkje gaf in jullie leventje samen. Bijzonder dat we zo hebben mogen mee genieten en meeleven in iets wat nog vele jaren langer had mogen duren. Bedankt voor de dingen die jullie ons hebben geleerd, zelf nu aan het eind. Graasje zal ook mij altijd bijblijven, wat een bijzonder dier.
Het zat eraan te komen, maar je blijft hoop houden. Je hebt samen met de dierenartsen alles gedaan, en dit is het laatste dat je nog voor haar kon doen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies

.