Te hoog gegrepen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mang schreef:Wie beweert hier dan dat het slecht is om het dier te verkopen?? Het gaat hier over de eerlijkheid in de advertentie.
Ik had zelf het dier al lang verkocht en heb er ook niks op tegen dat ze hem verkopen, maar de tekst in de advertentie zet ik gewoon mijn vraagtekens bij.
geerke schreef:er is helemaal niets mis met verkopen,wel denk ik nu dat het niet zozeer aan het paard heeft gelegen...zoals meestal![]()
Te hoog gegrepen.
BarbaLala schreef:rien10 schreef:Niet mee bemoeien, niet jullie paard.
Prima besluit als het niet past.
Amen.
Wat een typisch geneuzel weer zeg.
Niemand weet iets van de reden van verkoop of what so ever, en toch gelijk je mening paraat hebben.!

Cassidy schreef:barbar schreef:ik kan de filmpjes niet zien, dan krijg ik de video is prive in beeld.
En ik geef ts groot gelijk dat ze de filmpjes nu op prive heeft staan.
Jeah right. 
Citaat:Op grond van je reactie concludeer ik dat jij er van uitgaat dat een eventuele interessent deze filmpjes niet te zien krijgt. Wat is daar de reden voor?

Cassidy schreef:Op grond van je reactie concludeer ik dat jij er van uitgaat dat een eventuele interessent deze filmpjes niet te zien krijgt. Wat is daar de reden voor?

Nynke1 schreef:Cassidy schreef:Op grond van je reactie concludeer ik dat jij er van uitgaat dat een eventuele interessent deze filmpjes niet te zien krijgt. Wat is daar de reden voor?
Ja dat is niet zo lastig om die conclusie te trekken want dat zeg ik ook letterlijk. Niet dat IK dat denk, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat nu denken ja. Waarom nu, nadat hij al zo veel keer bekeken is, opeens op prive zetten? Als de geïnteresseerden het toch te zien krijgen? Die logica snap ik niet.

mang schreef:In mijn belevingswereld zet je er op zijn minst bij dat het paard problemen heeft gehad onder het zadel maar dat deze problemen zo goed als uit de wereld zijn geholpen door een professional.
Maargoed dat zal dan blijkbaar bij de goede dressuurpaarden anders liggen, daar wordt schijnbaar echt alleen naar beweging en africhting gekeken, en maar barweinig naar karakter.
Cassidy schreef:mang schreef:In mijn belevingswereld zet je er op zijn minst bij dat het paard problemen heeft gehad onder het zadel maar dat deze problemen zo goed als uit de wereld zijn geholpen door een professional.
Maargoed dat zal dan blijkbaar bij de goede dressuurpaarden anders liggen, daar wordt schijnbaar echt alleen naar beweging en africhting gekeken, en maar barweinig naar karakter.
Dit paard is niet gemeen, maakt alleen gebruik van de ruimte die hem gegeven wordt. Dus slecht karakter? Valt deze niet onder hoor!
Ik heb het niet over een slecht karakter, ik heb het over een karakter. Wat jij beschrijft over het nemen van de ruimte die hij krijgt doet niet ieder paard zo extreem als deze, en valt dus onder karakter. mang schreef:In mijn belevingswereld zet je er op zijn minst bij dat het paard problemen heeft gehad onder het zadel maar dat deze problemen zo goed als uit de wereld zijn geholpen door een professional

mang schreef:Wat weet jij woorden toch ook altijd heerlijk te verdraaien he CassidyIk heb het niet over een slecht karakter, ik heb het over een karakter. Wat jij beschrijft over het nemen van de ruimte die hij krijgt doet niet ieder paard zo extreem als deze, en valt dus onder karakter.