Omg nu begin ik dus echt te stressen he. Ik heb ook alles al open staan ik ga in 10c samen met 2x mz dus ik denk dat dan voor mijn allround alleen maar minder kans iss! Gelukkig zijn er op bokt al niet heel veel mensen die naar 10 gaan. ik denk dat als ik morgen op school zit dat ik dan alsnog stress gewoon omdat het zo'n gestres in de ochtend was! Maar als het niet lukt ben ik een heel jaar depressiefXD
Haha, als het niet lukt om me in te schrijven moet ik maar gewoon bedenken dat ik dan heel veel geld overhoud om depressie te voorkomen En ik moet 10 over 9 op school zijn, dus ik lig na het inschrijven weer lekker te slapen, als dat lukt
Edit: Trouwens, ik denk dat als je je inschrijft voor een week, maar je ziet dat je er niet tussen zit, maar in een andere week is nog wel plek, kun je je dan alsnog gewoon in die andere week inschrijven.
MissMiekjee
Geplaatst: 06-01-13 21:42
Ik kruip na het inschrijven ook lekker terug m'n bedje in, is ook een goede manier om van de stress te ontkomen .
Maar ik ga nu vroeg slapen, want morgen is het weer vroeg dag haha , iedereen veel succes morgen en hopen dat het voor iedereen lukt! ^^
@Titineee , ja tuurlijk, als een andere week niet vol zit kun je daar gewoon inschrijven , maar dan wel jezelf uitschrijven voor de andere week natuurlijk.