Het is zomer, de meeste moeten nog of zijn op vakantie en jullie hebben het al over een herfstevenement
Kun je op tentenkamp een goedkope set pees & strijkklappen krijgen? hoeveel ben ik hier voor kwijt? 10tje ?
Wanneer is het tentenkamp weer? Was afgelopen vrijdag even bij hyporama maar geen paardrijbroek onder de 180 euro te vinden
iemand toevallig al enig idee welke datum het plaats vind ? ik kan dan namelijk goedkope treinkaartjes halen bij de AH en die zijn geldig tot 13 oktober geloof ik. vandaar mijn vraag !!
De precieze datum wordt altijd pas iets van een week/2 weken van te voren bekend gemaakt. Dus niemand kan je dat voorlopig vertellen.
Linnx schreef:hmm oke.. hoop dat iemand mij dit snel kan vertellen zodat ik nog aan die kaartjes kan komen!Moet je een kaartje kopen?
Kan iemand mij een beetje vertellen wat ik kwijt ben ongeveer als ik dit wil halen :( graag per ding wat het kost )Martingaal met borsttuigSet pees en kogel beschermersvliegendeken met halsonderdeken 100 gramonderdeken 200 gram