Het was leuk vandaag!! Dadelijk naar de jubileumshow en me dan voorbereiden op morgenvroeg voor de jeugdmencompetitie
Carliijn
Geplaatst: 09-09-11 17:51
Ik ga morgen op mijn stal/rubberen laarzen. Heb verder alleen uggs en hakken dus dat gaat hem niet worden. Verder gewoon heel veel laagjes zodat je dingen aan en uit kunt trekken. Een lijstje met wat ik nog wil kopen. Allemaal eten en drinken en voor de rest zien we vanzelf wel waar we gaan kijken. In ieder geval de horse agility
Ik kom morgen op gewone (wannabe)cowboylaarzen en een rijbroek(jeans) en dus een roze blouse neem wel een regenjas mee, voor just in case en ik moet om 10 uur savonds naar huis fietsen, dus dan is het wel frisjes
Nee, ik moet echt mijn dagelijkse portie Bokt hebben hoor.
Carliijn
Geplaatst: 09-09-11 18:02
haha ik ken het!
Oooh Zie net iets staat in de NHB piste over jonge springpaarden en ontwikkeling van springpaarden en ruiters dus dat ga ik zeker even bekijken. Verder rassen defilé, is altijd leuk. Horse agility. Do's en dont's van trailerladen lijkt mij ook wel interssant voor straks de jonge paarden. Massage en aromatherapie en nog veeeeel meer haha !
Ik ga denk ik ook even langs mr. Potter himself om mezelf te splitsen