Hoop dat ze weer longeerzwepen hebben ook. (meestal wel) mijn is weer stuk. En wil ook een speeltje voor in stal hebben een nieuwe. Ben benieuwd wat ze hebben
Ben ook benieuwd, maar de folder zal wel weer op het laatste moment online komen haha. Weet alleen nog niet of ik kan gaan deze tentenkamp, wil altijd wel even, al is het gewoon om te kijken, maar geloof dat m'n moeder weer weinig zin heeft om er heen te gaan..
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 26-09-11 22:56
Haha, opvallend of niet, een roze zweep hoef ik niet hoor Liever een gifgroene ofzo dan, als het opvallend moet zijn
Heb wel een camera maar de kabel is kwijt. Zal kijken of ik een foto kan maken met mn tel (morgen)
Es pads zijn in de aanbieding voor 35 euro Anky pads Halster/touwen Merk broeken voor 50 euro Zweetdekens voor weinig En de rest weet ik niet meer. Hihi
Zal kijken of ik de folder nog heb liggen bij mn stal.
Zou inderdaad supper zijn! Ben nbenieuwd of er ook uitrijdekens in de aanbieding zijn, wil er toch wel graag 1 bijhebben. Verder ga ik voor de stalschoenen mocht dat iets zijn, dekjes, zwepen, rijbroeken van 50 eu, dan ook maar een zweetdeken en.....