kan me voorstellen dat je baalt meid.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romkabouter schreef:Toch jammer dat volgens het DWRF alleen de reining van belang is volgens hun eigen persbericht.
Als klinkende namen worden Jurgen Pouls, Ricky Young, Anky van Grunsven en Allard Kalff genoemd en alleen de "top" klasses van de reining worden genoemd.
Verder wordt er met geen woord gerept over Hubertus Jagdfeld, Roelie Muller en Barbara Ceusters die mee zullen doen in de Western Pleasure. Heel jammer voor mensen die niet reining gericht zijn, maar misschien wel zouden willen komen kijken naar deze klinkende namen (om de woorden van het DWRF maar te gebruiken)
Ook alle andere verenigingen zoals de AQHA/APHA/WRAN/DAWRA worden niet genoemd. Nou ja, "alle westerndisciplines" zijn dat dan denk ik.
Jan_Trel schreef:.........door de KNHS reiningvereniging uitgegeven persbericht .......
denise04 schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar misschien kunnen jullie mij helpen? Ik kan er op internet nl niks over vinden...
Even een hele domme vraag misschien, maar weet iemand of ik nog kaarten in de voorverkoop kan kopen?
Krijg via de site elke keer een foutmelding...
En weet iemand of er honden mee mogen naar binnen en of er ook weekkaarten te krijgen zijn en wat die dan kosten?