Hallo,kan ik het ook gratis live volgen?Mooi score van Happy en Nadine Is er ook ergens een uitslagen/startlijst? EN wanneer moet Imke?
Hmm iemand enig idee hoe snel je aan een CC kunt komen? Kan dit echt niet uitstaan dat ik niets kan zien
Thomas schreef:Hallo,kan ik het ook gratis live volgen?Mooi score van Happy en Nadine Is er ook ergens een uitslagen/startlijst? EN wanneer moet Imke?Dat is echt al 680.000 x gevraagd en uitgelegd.. Beetje beter lezen, staat duidelijk in de OP..
l0esjj schreef:Hmm iemand enig idee hoe snel je aan een CC kunt komen? Kan dit echt niet uitstaan dat ik niets kan zien iemand met een cc kan voor jou als gift een pass kopen ff lezen op de site
Ja jammer die hebben ook geen CC anders had ik die al wel bemachtigd. M'n schoonouders zo maar eens proberen
vessuvius schreef:l0esjj schreef:Hmm iemand enig idee hoe snel je aan een CC kunt komen? Kan dit echt niet uitstaan dat ik niets kan zien iemand met een cc kan voor jou als gift een pass kopen ff lezen op de site Mooi Esmee?
vessuvius schreef:filmpje wrd nu gebakken,.. uno momento Ik wacht het af en dan kan ie direct in de beginpost.
_Esther_87_ schreef:Aah toch zonde dat ik single ben, ook geen schoonouders met cc! Bummer Troost je mijn schoonouders hebben ook geen CC hoor ik net..
wauw echt super vessuvius! zo hoeven wij, niet livestream kijkers, niet lang te wachten op beelden.Erg benieuwd!
Ezumii schreef:Ik had het met liefde voor je gedaan Loes als het niet de CC van mn ouders was geweest Too bad