Gaat er iemand uit Den haag vanavond? Om te kijken voor een hortensia?
moonfish13
Geplaatst: 02-04-10 16:03
laura1987 schreef:
Wat super schattig die shets met die dekentjes
Heeft er iemand toevallig gezien of er stone grey bandages waren?
Ik heb nog een nieuw paar anky stone grey bandages staan.
Ik moet zeggen dat ik de prijzen van de tentenkamp nog best hoog vind voor wat je krijgt. Net als de anky pads, fijne dingen maar om nou 35 euro aan een zadeldekje te spenderen vind ik een beetje té. Maargoed, paardenzooi is en vind ik gewoon duur.
moonfisch13, pb PrimaDonna_ hier op bokt eens over jou bandages, die kon ze vandaag ook niet vinden bij hyporama, en heeft wel de stonegrey gekocht.
moonfish13
Geplaatst: 02-04-10 16:09
Ze hoeven niet weg hoor, maar als iemand ze graag wil hebben dan komen ze maar. Misschien dat laura1987 ook wel interesse heeft, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Mijn barebackpad heb ik net gekocht en zo nog wat meer, dat scheelt toch weer wat.
Ik ben vanochtend ook geweest. Alleen toen lagen die Anky Hortensia's er nog niet Heb uiteindelijk dekje van Scapa Classic Navy meegenomen, nieuwe borstel en longeersingel. Heb het dus erg beschaaft gehouden. Haha
Primadonna heeft voor mij anky kreta blue meegenomen Ik dacht dat alle kleuren al waren uitverkocht maar toch hebben ze weer de hortensia! voor de mensen die nog gaan veel plezier en niet teveel uitgeven he:P:P
de anky's werden aangevult..!!! jeeetje wat word je daar hebberig van..!!!!!!
Ik heb gekocht:
-Anky off with (voor wedstrijden) -global scheermasientje -Witte peeskappen.. (ging ik gister al voor maar toen waren ze er niet meer..) -Regen deken van 15,- -3 sokken voor 10,- -rose longeerzwep - 2 dressuuurzwepen