[WN] NK Westernrijden 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sann_e

Re: NK Westernrijden 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:34

Ik ben L2 reserve champion de rest weet ik niet, was er niet meer gister eind van de dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:35

Hey, gefeliciteerd dan!!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:17

@Maco: Dit klopt, aangezien de voorrondes er tussen zitten heb ik deze apart in een pdf staan. Ik zal ze nog op onze site plaatsen...oeps :o

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 07:22

Het was weer een erg leuk NK! Erg genoten en een pluim voor de organisatie! +:)+

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 09:40

Even mijn mening over het NK, Het was heel gezellig, de eerste dagen erg rustig op de tribunes, maar het midden van de week werden die ook voller, het stro dorp was gezellig, ook voor de standhouders een betere plek.
Mijn Max heeft zich een beetje misdragen op het NK, ja hij gooide het hek om :o :o en was dwars, maar verbeterde gelukkig wel, en ja ik mocht zelfs bepalen waar we heen gingen in het parcour :o In de L1 luisterde hij al beter, hij was gewoon heet op zijn manier :o
Het roken op de tribunes vond ik meevallen, ja ik rook zelf ook, maar ben vaak even naar buiten gegaan, maar ondanks het rookverbod heeft het er zeker niet blauw gestaan.
De boxen in de tent, waren minder warm als de jaren ervoor, heerlijk dat we gewoon de boel open konden zetten, en door het mooie weer, ook bijna geen modder!
Een weekje van heerlijk bijkletsen met mensen die je vaak op 1 daagse shows ziet maar dan gewoon niet de tijd hebt om even te kletsen, dus zo`n weekje NK is dan lekker!!
Jammer dat er over bepaalde mensen zo negatief geroddeld werd, maar ja dat heb je altijd wel, jammer dat er een trailer meegenomen is en een aantal andere spullen, en dat er soms wat ruzie was... Maar dat staat helemaal buiten de organisatie!!!! Een pluim voor jullie!!!
En Sheila en Marijke.... dat jullie het daarboven zo lang uitgehouden hebben zeg, wat was het warm daar!!
Een hoop kippevel momenten gehad tijdens het Wilhelmus.
Ik heb 1 proef van Niels gezien, volgens mij voor de voorrondes, ik heb geen verstand van de reining, Maar Niels, Wat gingen jullie snel, jullie zijn enorm vooruit gegaan +:)+
En dan Alice met Jolene.... gewoon geweldig.
en waren zoveel mooie en goeie combinaties teveel om op te noemen.
Dus al met al een fijn NK!!!
Organisatie en sponsoren +:)+

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 09:52

smax schreef:
En Sheila en Marijke.... dat jullie het daarboven zo lang uitgehouden hebben zeg, wat was het warm daar!!
Een hoop kippevel momenten gehad tijdens het Wilhelmus.

Had je tijdens die Wilhelmussen toch beter bij hun daarboven kunnen gaan zitten... Had je in elk geval geen kippenvel gekregen ;) (sorry kon het niet laten :D )

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:30

Jij hebt vast ook kippevel momenten gehad :D
:D Kijk nou niet 1 maar 2 :+
Afbeelding

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:35

_O- Die kop! :D Thanks, leuke foto! Als je je foto's allemaal klaar hebt horen we het wel hè? Dan kunnen we wat bestellen :j

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 10:38

smax schreef:

Organisatie en sponsoren +:)+

Sheila en Patricia bedoel je zeker?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:43

:o Ja hoe ik nou op Marijke kom |o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 10:45

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 11:27

ik vond het een super gezellig, leuk en goed georganiseerd NK +:)+
ben 1e, 4e en 6e geworden in de barrel race, regina 2e en ilse 3e
iedereen gefeliciteerd *\o/*
[WN-ITP] Fotos Wran NK

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:04

Roelie schreef:
De l1 junior pleasure ben ik nederlands kampioen geworden , en de l1 senior Kim van Manen

Iedereen gefeliciteerd met hun prijzen.

Kimmmy schreef:
Ja ik en me paard he!
Die ouwe deed het nog maar een keer!
Verder ook iedereen gefeliciteerd met zijn/haar prijzen!
Ow ja en Roelie ben je al met je nieuwe hyves bezig :P :P :P

Nou Ladies...hier twee nice pics van jullie op de ere-plek. Hoop dat iedereen van dit moment genoten heeft :D :D

Afbeelding

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:35

hey gefeliciteerd allemaal...heb een hoop gemist zo te zien.

Kimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:37

Ahhh wat shattig :D :D

Roelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 18:17

Axefield schreef:
Roelie schreef:
De l1 junior pleasure ben ik nederlands kampioen geworden , en de l1 senior Kim van Manen

Iedereen gefeliciteerd met hun prijzen.

Kimmmy schreef:
Ja ik en me paard he!
Die ouwe deed het nog maar een keer!
Verder ook iedereen gefeliciteerd met zijn/haar prijzen!
Ow ja en Roelie ben je al met je nieuwe hyves bezig :P :P :P

Nou Ladies...hier twee nice pics van jullie op de ere-plek. Hoop dat iedereen van dit moment genoten heeft :D :D

Haha denk ut wel jah :D

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 19:40

Afbeelding

ehmmm zijn dit niet die 2 van die anti....club???
HAHAHAHAHHAHHAA!!!!!!!!!!!!! :+

angelavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:53

Hoihoi,

Ik ben Zondag in de inrijbak mijn zwarte bomberjack-achtige jas vergeten en baal hier natuurlijk enorm van! Hij heeft een klein beetje een uitgescheurde rechter buitenzak. Heeft iemand hem gevonden??? En zoja, maakt mij er weer blij mee?

Groetjes Angela

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 20:58

Gefeliciteerd Roelie en Kim, ik vind het jammer dat ik er dinsdag niet bij kon zijn om de hunter te zien!

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:07

NK was weer super, mijn Dime (die echt wel moe was) liet mij niet in de steek (doet hij nooit) en yes ZILVER met L2 versatile

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:09

:D Jou prijsuitreiking was zo gaaf!!! Zoveel vreugde!!! Heerlijk om te zien, en dat alleen was het wilhelmus al waard!!

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:20

Ik vond dat toch zooooo lief , misschien wel per ongeluk maar het kwam wel super van pas voor Dime _O-

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:31

Nee ik denk van niet hoor ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:44

Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde prijzen!

Niels, balen van de score, maar inderdaad had je het beter net voor de line up kunnen horen, dan achteraf je beker in moeten leveren...

Las een paar pagina's terug iets over het niet roken op de tribune: ook ik was me er niet van bewust en stak mijn sigaretje op de tribune op op vrijdag. Nadat ik erop werd aangesproken, zijn we gewoon netjes bij de deur gaan staan. Lees ook dat het een aantal keer is omgeroepen, maar eerlijk waar, ik heb dat totaal niet meegekregen. Tijdens die omroepen moet je dan ook maar net aanwezig zijn waar het te horen is, dat was blijkbaar bij mij niet het geval. Ik vind het niet zo'n erge regeling om buiten te roken, het zou juist een uitzondering zijn als je hierbinnen wel had mogen roken?!

Jammer dat Anky in het weekend niet meer reed, ik was na al die verhalen wel benieuwd naar haar rijden! Helaas, misschien rijdt ze volgend jaar wel in het weekend :).

Las ook iets over doorfeesten tot midden in de nacht zonder rekening te houden met anderen? Volgens mij viel dat dit jaar juist wel mee toch? Wel jammer van het zielige gedoe van zaterdagavond!

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:30

goedemorgen allemaal.

Sorry dat ik pas zo laat reageer maar ik moest even bij komen :o , ik heb een paar dagen door gemaakt op een roze wolk :D
Ik kan het nog allemaal niet bevatten maar ik kan in alleen maar zeggen dat dit een fantastisch NK is geweest voor mij, Jolene en mijn man Joep! ( mijn SUPER GROOM)
Ik heb ontzettend genoten van de ruiters, paarden en alle mensen die er zo kei hard voor gewerkt hebben omdit weer tot een geweldig evenement te maken!
Iedereen van de organisatie: +:)+ een hele dikke pluim voor jullie kei harde werk en inzet!
Daarnaast wil ik iedereen feliciteren met haar of zijn overwinningen.
Voor mijn gevoel was dit ook een heel sportief NK waar iedereen het elkaar ook echt gunde!

Ik heb dit hele jaar er ook heel erg hard voor gewerkt en ik kan niet anders zeggen dat het ook dubbel en dwars beloond is :D

Mijn geweldige pony :+: heeft in de L1 er maar liefst voor gezorgt dat we 3x nederlands kampioen werden ( Horsemanship, Trail, Westernriding) en 1x zilver ( versatile horse) vervolgens waren we in de L1 Pleasure 5e ( als enig niet Amerikaantje).
Tja en dan hou je het tijdens de huldiging niet droog :D

In de Westernriding Trophy werden we 2e en in de Horsemanship trophy 3e.
Of dit nog niet allemaal genoeg was werden we ook nog eens All Round Champion en hebben we ook nog eens 3 Highpiont titels gekregen: Pleasure, Horsemanship en Westernriding!

Je kan je misschien wel voor stellen dat ongeloofelijk trots ben op mijn kanjer Jolene's Joy.
Ik vind het echt ongeloofelijk wat zij gepresteerd heeft!
kan wel weer een traantje weg pinken :D

Bij deze wil ik dan ook mijn man en SUPER GROOM speciaal bedanken: Joep je bent een KANJER.
En natuurlijk mijn trainer: Barry Schuurman, die mij al jaren de fijne kneepjes van het paardrijden leert!
MANNEN, jullie zijn kanjers!!!! +:)+

PS, heeft er nog iemand foto's gemaakt :P