Ben gister ook naar HE geweest, in de ochtend was het nog wel gezellig druk maar achteraf werd het steeds drukker en drukker en drukker. Iets van een gaslucht in de paardensporthal had ik ook wel een beetje gemerkt, maar door de airco was het ook zo weer weg. Tim Lips heb ik helaas gemist (volgend jaar weer?) en ik heb ook een hele berg bokkers gemeet, vooral omgeving lounge. Petje+shirt gekocht die ik nu aanheb. Trein achteraf gemist en in de pendelbus moesten we echt heel lang wachten voordat we eindelijk wegkonden... wat was toch gaande? Eline/Bart gemeet, gezellig stel samen Ook Heike (dacht echt serieus een paar dagen ervoor dat het een man zou zijn?? Niet dus! ) Maar echt, volgend jaar weer! Alleen waar waren de kraampjes met de goodies? Heb alleen een paar kaarten met echt GENIALE texten erop!
ben gisteren ook geweest.. kwamen wat later aan en vertrokken wat eerder, heerlijk want we konden zo doorlopen. ben vooral bij de bitpiste wezen kijken en verder overal op mn gemak langsgelopen. heb alleen een longeerlijn bij lammerth gekocht, ga ik vanmiddag testen, lijk me een ideaal ding.
CoonArt
Geplaatst: 13-09-09 13:18
Paula1990 schreef:
Moet je even lezen
Oja, een paard dus! Trowuens, jij hoefde ook niet ver te reizen zie ik?
Jolliegirl
Geplaatst: 13-09-09 13:18
HorseyDude schreef:
Mag ik een hele DOMME vraag stellen? Wie is Javi toch?
een van de paarden die meedoet... bij annemarie van der toorn.
Wat zijn wij trots op Javi, juist omdat ze zich op zo'n goeie manier heeft laten benaderen en juist omdat ze niet agressief is geweest. Idd vrijdag was dat wel even anders en zaterdag was het ook echt op bepaalde momenten heel spannend, maar doordat Annemarie en haar team precies weten wat ze doen zijn er geen klappen gevallen. En dat was nou precies de bedoeling. Annemarie had er echt wel voor kunnen zorgen dat Javi wel was geflipt, maar wat dan... dan had ze weer een negatieve ervaring en dat was NIET de bedoeling. Ze is hier om alles positief te ervaren. En daardoor vind ik juist dat Annemarie niet commercieel is geweest, want mensen vinden sensatie veel leuker als iets wat goed gaat en er niet spannend uitziet. Sensatie had ze best kunnen creeren, maar omdat ze aan het paard denkt en wat die nodig heeft, doet ze dat niet. En daardoor ben ik dus wel fan van Annemarie. Javi krijgt langzaamaan weer licht in haar ogen en die sparkle komt weer terug, en daar zijn we dolgelukkig mee. En ik denk dat Javi duidelijk heeft bewezen dat ze HE wel aankan, door alle drie de dagen eerst even uitgebreid te gaan rollen. Hoe relaxed kan je zijn als paard toch?
Laura82
Geplaatst: 13-09-09 14:22
Het rollen moest ik ook wel erg om lachen. En ontsppannen alles over zich heel laten koemn? Nee hoor, zo zag ik dat toch niet. Je zag soms de spanning er vanaf spatten, alleen uitte ze dat niet in agressie
Lisann__
Geplaatst: 13-09-09 14:30
Ik ben al weer terug van HE Was een leuke dag, had me bij Annemarie en Javi wel iets anders voor gesteld. Veel prijsvragen en dergelijke ingevuld
Vond het leuk , had alleen van sommige clinics wel wat meer verwacht! Vond die van Tim de leukste! En ooh wat is de Hypostand altijd toch een rotzooi haha heb gisteren alleen nog een leuk ankyvest gekocht
Marrke
Geplaatst: 13-09-09 14:56
Afgelopen vrijdag ben ik op HE geweest, voor de eerste keer. Was zeker een geslaagde dag! Veel gezien & geleerd. Zeker weten dat ik er vaker heen ga! Die shuttle servis was trouwens ook super geregeld!